ورق فولادی تزئینی

۶۷۶ بازديد


قیمت ورق استیل دکوراتیو نسبت به ورق استیل ساده و بدون طرح بیشتر است. دلیل این امر فرآیند الگوی فولادی است که در آن از تجهیزات خاصی مانند دستگاه پانچ استفاده می شود و کل زمان و هزینه صرف شده برای تولید ورق های فولادی تزئینی بیشتر از سایر صفحات صنعتی است. در واقع قیمت ورق استیل دکوراتیو به دلیل ارزش افزوده افزایش می یابد.

این تنها چیزی نیست که بر قیمت ورق فلزی مهفا تزئینی تأثیر می گذارد. به طور کلی، نوسانات بازار، نرخ ارز، قیمت ورق فولادی سبک و غیره. در نهایی شدن قیمت ورق فلزی دکوراتیو گنجانده شده و باید در نظر گرفته شود. بنابراین نمی توان یک مقدار ثابت را اعلام کرد.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت کاغذ تزئینی می توان به ضخامت ورق، وزن، ابعاد، ترکیبات آلیاژی و ... اشاره کرد. البته این عوامل در قیمت انواع مبلمان فلزی تاثیرگذار است و در مورد مبلمان فلزی دکوراتیو به طور طبیعی در مورد آن صحبت می کنیم.

ورق استنلس استیل تزئینی چیست؟

وجود کروم و نیکل در ترکیب فولاد آن را در برابر خوردگی و اکسیداسیون مقاوم می کند. بنابراین این فلز مقاوم یکی از پرمصرف ترین فلزات در جهان است.

زیبایی و درخشندگی، داشتن سطحی صاف و صیقلی و همچنین مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون باعث پیدایش فولاد تزئینی شده است. فولاد تزئینی را می توان به روش های مختلفی ساخت. به عنوان مثال می توان از آن به عنوان زینت یا ظرف تزئینی استفاده کرد.

استیل شهر عرضه کننده انواع ورق استیل دکوراتیو با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب با گارانتی محصول در مجموعه فولاد شهر ادامه دارد.

مصالح به کار رفته در ساخت و ساز و دکوراسیون باید زیبا و بادوام باشند. از آنجایی که این فولاد ضد زنگ و بسیار مقاوم است، می توانید روی دوام آن حساب کنید. شاید شما نیز در مکان های مختلف اجسام مختلفی از فلز را دیده باشید که در خدمت زیبایی و ایجاد ظاهری مطلوب هستند.

انواع فلزات تزئینی معمولاً از فولاد ضد زنگ 304 انتخاب می شوند (نوع فلزی را نگیرید). البته از گرید 400 می توان از ورق استیل 430 (ورق استیل بگیر) که مصارف صنعتی فراوان و متنوعی دارد برای تزیین استفاده کرد.

ورق فولادی تزئینی چیست؟

ورق تزئینی

ورق های استیل دکوراتیو یکی از پذیرفته ترین انواع ورق های استیل می باشد که متخصصین این حوزه را در کاربردهای مختلف طراحی و دکوراتیو مورد توجه قرار می دهد. این فلز به دو صورت رول و ورق در اندازه های مختلف و به شکل مربع یا مستطیل به فروش می رسد.

توانایی ایجاد رنگ و طرح کاشی های فلزی تزئینی امکان کاربردهای تزئینی متنوعی را فراهم می کند. وجود فلزات گرانبها مانند کروم، نیکل و مولیبدن بر ارزش ورق های فلزی تزئینی تاثیر دارد.

ورق فلزی یا فولاد ضد زنگ در سال های اخیر در بین معماران و طراحان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. دیوارها و درهای آسانسور؛ ورودی ساختمان ها؛ نماها نمای داخلی و خارجی؛ نمونه هایی از ورق های تزئینی از جمله انواع حفاظ و ... را مشاهده می کنید.

تفاوت ورق استیل تزئینی با سایر ورق های فولادی فقط در سطح و ظاهر آن است. فولاد دکوراتیو از نظر ترکیب تفاوتی ندارد و خواصی مشابه فولاد دارد.

استفاده از ورق های فولادی تزئینی

انواع تزیینی ورق فولادی را می توان در بسیاری از شرایط استفاده کرد. یکی از رایج ترین کاربردهای ورق فولادی در نمای بیرونی یا داخلی ساختمان است.

ورق فولادی به دلیل مقاومت در برابر عوامل مختلف محیطی مانند دما، رطوبت، آلودگی و غیره می تواند یک ماده عالی برای استفاده در هر مکانی باشد. علاوه بر این به دلیل درخشندگی و زیبایی و ظرافت بسیار به چشم می خورد.

برای تزیین فضاهایی که می خواهیم به آنها وقار و نظم بدهیم می توان از انواع ورق های فلزی دکوراتیو استفاده کرد.

از این ماده می توان برای لوازم خانگی (مانند لوازم آشپزخانه) نیز استفاده کرد زیرا نمای بیرونی زیبا و بی نقصی ایجاد می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.