هتل رافلز

۹۴۲ بازديد

دبی که به عروس خاورمیانه معروف است، یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی بسیاری شده است. این تغییرات سالانه برای میلیون ها مسافر از سراسر جهان دبی را به ارمغان می آورد. در مسیر دبی ساختمان های شگفت انگیزی مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای بکر را خواهید دید که در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. این یکی از مهمترین چیزهایی است که قبل از سفر به دبی باید بدانید، ما سعی خواهیم کرد با آنها تماس بگیریم. جزئیات در زیر.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است; این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. بنابراین هوای این شهر معمولاً گرم و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر کوهستانی زندگی می کنند، این هوا آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. بنابراین در اواسط بهار و تابستان هوا بسیار گرم و غیرقابل تحمل خواهد بود و میانگین دما حدود 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبرتا پایان فوریه است. هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید. و همچنین لذت ببرید.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی، اطلاع از زمان پرواز است. مدت زمان پرواز از تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه است.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آن ها یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی می باشد. این شهر مدرن دارای تعدادی از بهترین هتل های جهان برای مسافران است و در زیر تعدادی از مجلل ترین هتل های این شهر آورده شده است.


هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و خدمات ماهواره ای، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های عالی با غذاهای بین المللی است. همچنین، هتل جمیرا خدمات شاتل رایگان به دبی مال، مرکز شهر دبی و غیره ارائه می دهد.


اوسویت: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات

هتل رافلز

هتل لوکس رافلز یک هتل 252 اتاقه و 5 ستاره در نزدیکی مرکز خرید وافی دبی و 15 دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد. از امکانات هتل رافلز می توان به سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان و سرویس اتاق VIP اشاره کرد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید


اون هتل دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های مختلفی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی


هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره مدرن و منحصر به فرد دبی است که دارای 225 اتاق است و در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین تا دبی مال و برج خلیفه و حدود 30 دقیقه تا امارات متحده عربی فاصله دارد. . یک ساحل با ماشین وجود دارد. همچنین راحتی مسافران در این هتل تجربه بهتری را در سفر به دبی برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: دبی، قایق بادبانی و باشگاه گلف


هتل معانا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل با 292 اتاق مشرف به دریا و خلیج، اتاق های ویژه معلولان و افراد مسن را نیز دارد تا تضادی هیجان انگیز و منحصر به فرد را برای تماشای آب های صحرای دبی ایجاد کند.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


نتیجه

در این متن سعی شده قبل از سفر به دبی تمامی نکات مهم را برای تجربه یک سفر خاطره انگیز توضیح دهیم. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز داشتید، می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت معروف و محبوب اجاره سعادت بهره مند شوید. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید، در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.