معرفی 6 برند از معروف ترین لاک های ایرانی و خارجی

۲۲۳ بازديد

معروف‌ترین برند لاک ناخن فقط به یک لاک ختم نمی‌شود و در این بین، تولید کنندگان ایرانی و خارجی در انواع مدل‌های مختلف لاک‌هایی با کاربردهای متفاوت تولید می‌کنند و بهترین برند لاک، یعنی برندی که از بهترین مواد مرغوب در تولیدات خود بهره ببرد.

تا به حال فکر کرده‌اید که بهترین برند لاک بر اساس چه معیارهایی انتخاب می‌شود؟ یا ویژگی‌های لاک مرغوب چیست و چگونه میتوان آن را تشخیص داد؟ در این مطلب با پولیشا همراه باشید تا بهترین برندهای ایرانی و خارجی لاک ناخن را به شما عزیزان معرفی کنیم و به برسی برخی از ویژگی‌های یک لاک خوب بپردازیم.

ویژگی های یک لاک خوب چیست؟

لاک به عنوان یکی از ابزارهای آرایشی ناخن با داشتن رنگ‌های جذاب و متنوع آن هم به تعداد نامحدود، قطعا هرکسی را در هنگام خرید وسوسه می‌کند و اگر از قبل، با برندهای مختلف آشنا نباشید، ممکن است در این دنیای رنگارنگ لاک‌ها سردرگم شوید و ندانید کدام را بخرید.

برای این که بدانید در هنگام خرید لاک چگونه یک لاک مرغوب را فارغ از هر برندی تشخیص دهید، بهتر است در ادامه نسبت یک سری از ویژگی‌های یک لاک مناسب و با کیفیت آگاهی پیدا کنید.

1- قلم موی مناسب لاک

قلم موی لاک یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. یک قلم موی مرغوب، نرم است، ردی از خود روی لاک به جا نمیگذارد، و به اندازه ای محکم است که در هنگام استفاده به راحتی کنده نمیشود.

2- غلظت لاک

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های یک لاک خوب، غلظت مناسب و به اندازه آن است. یعنی نه آنفدر رقیق است که روی ناخن را به خوبی پوشش ندهد، و نه آنقدر ضخیم که روی ناخن برجستگی ایجاد کند و به راحتی کنده یا لب‌پر شود.

3- یکدست بودن رنگ لاک بعد از کشیده شدن روی ناخن

دیگر خصوصیت مهمی که یک لاک با کیفیت دارد، بعد از خشک شدن مشخص میشود. اگر لاکی که استفاده کردید، پس از خشک شدن اثاری از حباب و خطوط ناصاف بر جاس گذاشت، بدانید که تقلبی است.

4- بوی لاک مرغوب با تقلبی متفاوت است

بوی لاک را همه میشناسند و نیاز به توضیح اضافی ندارد، اما در صورتی که درب لاکی را که باز کردید و فورا با بوی بسیار بد و زننده ای داشت، بهتر است از خرید آن به خاطر تقلبی بودنش صرف نظر کنید.

معروف ترین برندهای لاک ناخن

برندهای معتبر فراوانی وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را داشته و مدل‌های متنوعی دارند؛ در این بین بهتر است بدانید که تولید کنندگان ایرانی مطرحی نیز در کنار نمونه‌های موجود خارجی در بازار وجود دارند که کیفیت بسیار بالایی را ارائه داده و از مواد اولیه مرغوب برای تولید لاک استفاده می‌کنند.

لاک به عنوان مهم‌ترین ابزار آرایشی ناخن دست و پا، توسط اکثر افراد ممکن است دست کم گرفته شود و به کیفیت آن اهمیت ندهند. در نتیجه استفاده از لاک نامرغوب نیز مشکلات متعددی را به وجود آورده و سلامت ناخن‌ها را به خطر می‌اندازد.

برای این که بدانید راه های شناخت یک برند معتبر چیست و به کدام برندها میتوانید اعتماد کنید، همینطور در مورد آن‌ها آگاهی پیدا کنید، در ادامه ما به شما برخی از بهترین تولید کنندگان ایرانی و خارجی لاک موجود در بازار را معرفی خواهیم کرد.

لاک ناخن کالیستا (ایرانی)

معروف ترین برندهای لاک ایرانی و خارجی

یکی از بهترین برندهای لاک که در ایران تولید می‌شود کالیستا است. این برند تنوع بالایی در تنالیته رنگ‌های لاک دارد و تمام محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌کند و همین باعث شده تا توسط اکثر خریداران به عنوان یک برند با کیفیت شناخته شود.

لاک ناخن مارال (ایرانی)

انواع برندهای لاک ایرانی و خارجی

مارال یکی از تولید کنندگان لوازک آرایشی در ایران است که لاک‌هایی با کیفیت بالا تولید می‌کند. تمام تولیدات این برند ویژگی‌هایی مانند: ماندگاری بالا، پوشش یکنواخت بر روی ناخن، سرعت خشک شدن بالا و قلم موی نرم و پهن را دارند که باعث شده به یک برند عالی برای یک خرید مطمئن تبدیل شود.

لاک هایلی (ایرانی)

یکی دیگر از لاک های مرغوب و پرفروش ایرانی هایلی است. لاک‌های تولید شده توسط این برند قیمت مناسبی داشته و به گفته خریداران یکی از با کییفت‌ترین لاک‌های موجود در بازار است. لاک‌هایی که این برند ارائه می‌کند از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و تنوع رنگ بندی بی نظیری دارند. همچنین کیفیت بالا، خشک شدن سریع و پوشش یک دست از ویژگی‌های این لاک است.

برند لاک نوت (خارجی)

معروف ترین برندهای لاک خارجی

برند نوت یکی از باکیفیت‌ترین و معروف‌ترین برندهای لاک خارجی در ایران است که در اکثر فروشگاه‌های لوازم آرایشی پیدا می‌شود. کیفیت بسیار بالا و همچنین عدم نیاز به تمدید لاک، این برند را بسیار معروف کرده و همچنین ویژگی‌هایی مانند: فاقد مواد سرطان زا، برس حرفه‌ای، پوشش یکنواخت و زیبا، ماندگاری فوق‌العاده و تنوع زیاد در رنگ بندی را میتوان نام برد.

برند گلدن رز (خارجی)

لیست بهترین مارک لاک ایرانی و خارجی

گلدن رد یکی از نام آشنا‌ترین برندها تولید کننده محصولات آرایشی ناخن است که در ایران جایگاه بسیار خاصی داشته و لاک‌هایی با ویژگی‌های منحصر به فرد تولید می‌کند. این برند تولید کننده انواع لاک؛ برق ناخن، تاپ کات و ابزار آرایشی مربوط به ناخن است. رنگبندی جذاب، ماندگاری بالا بدون نیاز به تمدید دوباره، قیمت عالی و قلم موی بسیار کاربردی از ویژگی لاک های بسیار خاص گلدن رز است.

برند ماوالا (خارجی)

ماوالا یکی از معروف‌ترین برندهای تولید کنند لاک در جهان است که محصولات خارق العاده‌ای تولید می‌کند. هر آن چه از یک لاک انتظار دارید را از این برند بخواهید، زیرا کیفیت بالا، پوشش یکدست که باعث صرفه جویی می‌شود و قلم موی منحصر بفرد بخش کوچکی از ویژگی‌های لاک ماولا است. همچنین فرمولاسیون این برند برای تولید لاک آنقدر حرفه‌ای است که با کشیدن آن بر روی ناخن، باز هم به ناخن اجازه نفس کشیدن می‌دهد.

سخن آخر

همانطور در این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، برای خرید لاک بهتر است ویژگی‌های مناسب یک لاک خوب و با کیفیت را بشناسید تا بتوانید فارغ از برندهای شناخته شده در بازار، با آگاهی کامل محصولات اورجینال را از تقلبی تشخیص دهید و با استفاده از لاک با کیفیت و فاقد مواد آسیب زننده؛ سلامتی ناخن‌های خود را خفظ کنید.

در این مقاله تعدادی از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را به شما همراهان گرامی معرفی کردیم تا بتوانید با خیال راحت از مزایا و کیفیت بالای این لاک‌های تولید شده توسط این برندهای معتبر بهره برده و از تنوع رنگ و دوام مناسب به همراه دیگر ویژگی‌ها لذت ببرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.