کوتاهی آلت مردان و چند راهکار برای افزایش سایز

۱۶۲ بازديد

مردان بسیاری وجود دارند که از اندازه آلت تناسلی خود به هیچ عنوان رضایت ندارند و در پی شیوه هایی برای افزایش اندازه آن هستند. این افراد فکر می کنند که با بزرگ کردن آلت تناسلی خود می توانند رابطه جنسی مطلوب تری داشته باشند. به یاد داشته باشید این تفکر می تواند غلط باشد. اندازه آلت تناسلی اکثر مردان اندازه طبیعی دارد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کوتاهی آلت مردان و چند راهکار برای افزایش سایز بپردازیم.            

 

چند راهکار برای افزایش سایز

قبل از اینکه به بررسی کوتاهی آلت مردان و چند راهکار برای افزایش سایز بپردازیم، باید بدانید بسیاری از مردان تحت تاثیر تبلیغات هستند و به همین خاطر اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. آنها تصور می کنند آلت تناسلی کوچکی دارند. به همین دلیل زمانی که رابطه جنسی برقرار می کنند نمی توانند به اندازه کافی لذت ببرند. برخی از مردان درگیر چاقی مفرط هستند. در این صورت این افراد می توانند با کاهش وزن چربی های ناحیه شکم خود را از بین ببرند. پس از آن اندازه واقعی آلت تناسلی خود را مشاهده نمایند.

 

ما در ادامه قصد داریم نگاهی به کوتاهی آلت مردان و چند راهکار برای افزایش سایز بیندازیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

شیوه های افزایش اندازه آلت تناسلی مردان

در موضوع کوتاهی آلت مردان و چند راهکار برای افزایش سایز باید به نکات زیر توجه نمایید. به یاد داشته باشید برای آن که روش های افزایش سایز روی آلت تناسلی تاثیر زیادی بگذارد و طول و قطر آن را افزایش دهد، حتما طبق دستور مصرف نمایید. راهکارهای زیادی برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان وجود دارد. از این روش ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

آیا با مصرف غذا می توان طول آلت تناسلی را افزایش داد؟

غذاهای فراوانی وجود دارند که می توانند به افزایش طول آلت تناسلی کمک کنند. از این غذاها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عسل
  • تخم مرغ
  • عدس
  • مصرف ویتامین های ضروری و مهم (موجود در بهترین قرص های بزرگ کننده)
  • شکلات تلخ
  • زردچوبه
  • هندوانه
  • روغن خراطین
  • موز : این میوه خوش طعم و مفید دارای پتاسیم و منیزیم است و می تواند به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک زیادی کند.
  • غذاهای دریایی: این نوع غذاها دارای روغن فراوان و امگا 3 هستند و می توانند موجب افزایش جریان خون در آلت تناسلی شوند. به همین دلیل مصرف غذاهای دریایی نقش مهمی در افزایش طول آلت تناسلی دارند.

آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی مردان

خوب است بدانید برخی از آمپول ها می توانند به افزایش طول آلت تناسلی مردان کمک کند. این نوع آمپول ها دارای ژل هستند که مواد تشکیل دهنده آنها هیالورونیک اسید است. متخصص می تواند به آرامی ژل را به بدنه و سر آلت تناسلی فرد تزریق نماید. این ژل ها می توانند با جذب آب اطراف ناحیه تزریق، موجب افزایش سایز آلت تناسلی شوند. این نوع ژل ها برای کسانی که درگیر اختلالات نعوظ هستند و  آلت کجی دارند بسیار مناسب می باشد. به همین خاطر تزریق ژل می تواند مشکل کج بودن آلت تناسلی را در زمان رابطه جنسی برطرف نماید.

آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی آقایان

معرفی چند داروی مشهور افزایش سایز مردان

در ادامه چند داروی مشهور در زمینه افزایش سایز را معرفی می کنیم:

قرص وایمکس

قرص ویگرکس پلاس

قرص مگنارکس

قرص اروس ویگور

قرص گودمن

کپسول مکس  من 60 عددی

 

تزریق چربی به آلت تناسلی مردان چگونه انجام می شود؟

ما در این مقاله به کوتاهی آلت مردان و چند راهکار برای افزایش سایز پرداختیم. به یاد داشته باشید یکی از روش هایی که به افزایش طول آلت تناسلی مردان کمک می کند، تزریق چربی است. این شیوه برای کسانی مناسب است که قطر آلت تناسلی آن ها اندک است. علاوه بر این  آلت بسیار کوچکی دارند. مردانی که درگیر این مشکل هستند می توانند با تزریق ژل، آلتی بلندتر و کلفت تری داشته باشند. به یاد داشته باشید تزریق چریی شرایط زیادی دارد و تمام افراد نمی توانند با این شیوه آلت تناسلی خود را بزرگ کنند. این شرایط عبارتند از:

  • اگر فردی به بیماری های پیرونی فعال، فیموزیس یا پارافیموز مبتلا باشد نمی تواند تزریق ژل را انجام دهد.
  • فرد نباید به عفونت های جنسی فعال مبتلا باشد.
  • سن فرد باید حتما بالای 18 سال باشد.
  • شخص نباید به پلی متیل متاکریلات و اسید هیالورونیک مبتلا باشد.
  • فرد نباید به هیچ عنوان درگیر بیماری های عروقی، عفونی و لنفی باشد.

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.