اینورتر INVT GD270-200-4

۴۳۷ بازديد


اینورتر INVT GD270-200-4 ثامن ساخت کشور چین از سری اینورترهای مخصوص پنکه ها و پمپ های صنعتی می باشد. این اینورتر دارای توان 200 کیلو وات و جریان 380 آمپر می باشد. اینورترهای سری INOT 270 برای کاربردهای فن و پمپ برای سهولت استفاده بهینه شده اند. اینورترهای سری GD270 INOT تا 110 درصد اضافه جریان را به مدت یک دقیقه تحمل می کنند و در صورت تغییر ولتاژ شبکه می توانند ولتاژ خروجی را ثابت نگه دارند. از این سری اینورترها می توان در تصفیه فاضلاب، HVAC، تهویه مطبوع مرکزی، پمپ های آبیاری، برق و سایر صنایع استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این مبدل می توان به 2 ورودی و 2 خروجی آنالوگ، 5 ورودی دیجیتال، 1 خروجی رله قابل برنامه ریزی و 2 رابط قابل ارتقا اشاره کرد.

همچنین برای کنترل موتورهای القایی AC سنکرون و ناهمزمان آهنربای دائمی استفاده می شود. این موتور ولتاژ AC را به ولتاژ DC تبدیل می کند، بانک خازن مدار مرکزی ولتاژ DC را تثبیت می کند و سپس درایو ولتاژ DC را به ولتاژ AC تبدیل می کند که می تواند توسط موتور AC استفاده شود. اگر ولتاژ مدار از حداکثر مقدار مجاز بیشتر شود، یک مقاومت ترمز خارجی به مدار DC مرکزی متصل می شود تا مصرف برق را کاهش دهد.

مزایای اینورتر اینوت مدل gd270 :

بهینه سازی اندازه

طراحی صفحه آرایی کتاب، نصب آسان، طراحی محصول بسیار کوچک

پشتیبانی از درایوهای موتور سنکرون و ناهمزمان

عملکرد عملکرد پمپ فن یکپارچه (HVAC)

حداکثر فرکانس از 0 تا 400 هرتز

تحمل جریان اضافه تا 110 درصد برای یک دقیقه

دارای 2 ورودی و 2 خروجی آنالوگ، 5 ورودی دیجیتال، 1 خروجی رله قابل برنامه ریزی و 2 رابط قابل ارتقا می باشد.

امکان تنظیم تنظیمات با استفاده از دیجیتال، آنالوگ، فرکانس پالس، سرعت چند مرحله ای، PLC ساده، PID و ارتباط

توانایی حفظ ولتاژ خروجی ثابت در هنگام تغییر ولتاژ شبکه

محافظت در برابر سرما

توانایی کنترل سطح آب

صرفه جویی در انرژی و راندمان بالا

تناسب انعطاف پذیر

Profifibus-DP، Profifenet، CANopen و غیره پشتیبانی از ارتباطات مرکزی و گسترش I/O مانند

دارای 24 ماه ضمانت می باشد

درایور GD270 دارای عملکردهای حفاظتی ویژه برای پمپ ها، تمیز کردن خاک پمپ، حفاظت از شکستگی لوله، جلوگیری از یخ زدگی آب و غیره است. پمپ/فن به طور خودکار به طور مداوم و با زمان و تاریخ ثابت (RTC) کار می کند و قادر است تمام پمپ های موجود در ایستگاه پمپ را با یک اینورتر کنترل کند (کنترل پمپ چندگانه) و مجهز به عملکردهایی است که می توان برای راه اندازی های متوالی دور زد. . برخی از آنها دارای پمپ و دسترسی به شبکه نیز هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.