آنچه همه درباره آکواریوم دبی می گویند اشتباه است و چرا

۷۵۵ بازديد

 

در صورت عدم ارائه شواهد قانع کننده دال بر وضعیت اقامت دائمی قانونی، یا اینکه اگر کمتر از یک سال است که از ایالات متحده خارج شده اید، نامه انتقال صادر نخواهد شد و باید یا ویزا مهاجرتی جدیدی از جانب شما درخواست شود، ویا باید در سفارت ایالات متحده در ابوظبی، اقدام به درخواست جدید برای ویزا بازگشت برای شخص مقیم بکنید. بنابراین کارگران شیشهپاککن برج، هر چقدر هم که از سختی کارشان در ارتفاع بگویند، منظرهای را میبینند که نصیب کمتر بنی بشری میشود. گذرنامه های حاوی ویزا غیر مهاجرتی (ویزا گردش، دانشجویی، کار و غیره) توسط خدمات پیک سریع السیر Empost Express مستقیماً به هر نقطه ای در امارات متحده عربی که متقاضی مایل باشد ارسال می گردد. تارنمای اعلام وضعیت ویزا تنها زمانی به روز آمد می شود که اطلاعات تازه ای برای درج در آن وجود داشته باشد. پس از صدور ویزا، گذرنامه آماده و مهر خورده توسط Empost در ظرف دو یا سه روز کاری به متقاضی تحویل می شود. در هنگام ورود به کنسولگری، مدارک شما پس از بررسی، وارد سیستم کامپیوتری می شود. 4. در هنگام رزرو آنلاین باید پرینت بلیط را بگیرید . هزینه بلیط: با رزرو آنلاین و پرداخت تنها ۲۱۰ درهم، یک روز کامل میتوانید در این پارک آبی تفریح کنید. تلفیق مناطق سنتی با مناظر مدرن و معاصر در این خیابان، نمادی از غرور دبی به گذشته، امروز و آینده آن است. پارکها و فضای سبز دبی که ورودی رایگان دارند، میتوان به پارک حوض البرشا، پارک برج آیت اشاره نمود. برای استفاده از این سرویس تنها کافیست از روی نقشه در ورودی فرودگاه کمک بگیرید و انبار نگهداری چمدان را پیدا کنید. هر چند امکان استفاده از پارکینگ برای بازدیدکنندگان موزه وجود دارد، اما از آنجایی که موزه آینده بنایی پایدار و دوستدار محیط زیست به شمار میرود، بهتر است با وسایل حملونقل عمومی به این موزه بروید.

معرفی جاذبه های گردشگری دبی - جزئیات و آدرس از جمله این کالاها می توان به وسایل الکترونیکی، پوشاک، موبایل، کفش، لپ تاپ و … یکی از نکات شگفت انگیز در طراحی این هتل، وجود یک سکوی فرود در ارتفاع 210 متری و نزدیک به سقف برج است که زمانی به عنوان زمین تنیس از آن استفاده میشد. در این ساحل کشتی های قدیمی و قایق های از کار افتاده رها شده اند و شما می توانید کشتی ها و قایق های سنتی عربی مثل عبره را ببینید ،که قایقی از جنس چوب است و در گذشته توسط اهالی بومی دبی برای رفت و آمد روی آب استفاده می شده است. موزه سکه دبی هم مثل موزه قهوه، از مراکز دیدنی دبی در منطقه معروف الفهیدی است. زنان باید لباس های شنا بسته بپوشند ، نوشیدن و زباله ممنوع است ، شما نمی توانید بوسه بزنید و حتی دست هم را بگیرید. خیالتان از این بابت هم راحت است که هیچ فرد غریبهای نمی تواند سوار کابین خصوصیتان شود. دو سالن معروف این مرکز خرید، سالن آبشار انسانی و سالن ستاره می باشد که به خاطر طراحی منحصر به فرد آن، گردشگران زیادی برای عکاسی به این دو سالن می روند. هتل دریم پالاس هم یک هتل سه ستاره است و حدود 154 اتاق دارد.

هزینه یک شب اقامت در هتل پنج ستاره آوانی دیره از مبلغ ۲/۱۴۳/۰۰۰ تومان شروع میشود. غالباً هتل برج العرب را «تنها هتل ۷ ستاره جهان» مینامند اما همیشه تعداد ستارههای آن مورد بحث بودهاست. همچنین در این بلوار شبحهای کارتون هتل ترانسیلوانیا قرار دارند که مناظر واقعا وحشتناکی هستند. در خیابان السرکال دبی که در منطقه القوز دبی قرار دارد، نمایشگاه های هنری، ابتکارات فرهنگی و نمایشهای خیابانی برگزار میشود. جانکشن: واژه جانکشن به معنای نقطه اتصال است که نام بسیار مناسبی برای این قسمت از خیابان آلسرکال محسوب میشود. اگر به فرهنگ مردم چین علاقه دارید و میخواهید کالاهای چینی بیشتری خریداری کنید، میتوانید به مرکز خرید دراگون مارت در قسمت جنوبی دبی رفته و از این مرکز خرید نیز که متعلق به چینیها است، دیدن کنید. قسمت شرقی دیره و قسمت غربی بر دبی می باشد. اگر به دنبال اجاره ماشین در مقصد مورد نظر خود هستید، در فرودگاه دبی با خیالی آسوده می توانید پیش از رسیدن به مقصد از بهترین مراکز اجاره خودرو، ماشین خود را کرایه کنید. سریعترین شیوه، برای رسیدن به ساحل جمیرا استفاده از تاکسی می باشد. سریعترین شیوه، برای رسیدن به ساحل جمیرا استفاده از تاکسی است. ارزانترین شیوه، برای رسیدن به ساحل جمیرا استفاده از مترو می باشد. گردشگران میتوانند در روزهای جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۰۸ شب عصر و در سایر روزها از ساعت ۱۰ صبح تا ۰۷ شب از امکانات پارک آبی دریم لند استفاده کنند. به غیر از تعطیلات رسمی، دوشنبهها فقط مختص خانمها و خانوادههاست.

یک منطقه عمومی به طول یک کیلومتر با ماسه سفید ریز ، ورود صاف به دریا ، آب تمیز و شفاف ، زمین های بازی ، مناطق کبابی ، چمنزارهای سبز-این مکان به حق بهترین در امارات نامیده می شود. مسجد جمیرا به طور کامل با سنگ سفید و به سبک فاطمی در قرون وسطی ساخته شده است. در صورتی که پیشنهادی برای استخدام موقت دارید، شرکت آمریکایی پیشنهاد دهنده باید درخواست خود را به اداره شهروندی و مهاجرت ایالات متحده ارسال کند. آکواریوم دبی توسط شرکت معماری، طراحی داخلی و شهرسازی مستقر در استرالیا ساخته شده است. جالب است بدانید، فرودگاه دبی سومین فرودگاه بزرگ جهان محسوب میشود که اصلیترین شاهراه ورود گردشگران به حساب میآید. به منظور تکمیل هرچه سریع تر مراحل بازرسی های امنیتی کنسولگری، خواهسشمند است از همراه داشتن هرگونه کیف بزرگ، تلفن همراه، رایانه، یا دیگر وسایل الکترونیکی هنگام ورود به کنسولگری در روز مصاحبه خود خودداری کنید. متقاضیان مجاز نیستند با همراه داشتن وسایل الکترونیکی، از جمله تلفن های همراه، وارد کنسولگری شوند. همراه داشتن هرگونه کیف دستی بزرگ، ، کیسه و ساک و وسایل الکترونیکی (از جمله تلفن همراه) در هنگام ورود به کنسولگری ممنوع است. متقاضیان باید در هنگام پرداخت هزینه درخواست ویزا، گذرنامه خود را ارائه کنند.

کارفرما، در صورت عدم تبعیت از این امر، از آن پس مجاز نخواهد بود خدمتکاری با خود به ایالات متحده ببرد و ممکن است درخواست او برای ویزا رد و یا ویزا او باطل شود.متقاضیانی که پیش از این به ایالات متحده سفر کرده اند ممکن است لازم باشد اسنادی را دال بر پرداخت حقوق و دستمزد در سفرهای قبلی ارائه کنند، بنا بر این، اطمینان حاصل کنید که پرداخت های شما با استفاده از چک های باطل شده، صورت حساب های بانکی یا رسیدهای امضا شده ثبت شود. به شما شماره نوبت داده می شود و پس از انجام انگشت نگاری از شما خواسته می شود که در اتاق انتظار بیشیند و منتظر بمانید. با این همه، سعی می شود نوبت متقاضیان تا حد امکان رعایت شود. این پیست اسکی در داخل سالنی با وسعت ۲۲۵۰۰ متر مربع زمین ساخته شده است و گنجایش ۱۵۰۰ بازدید کننده و گردشگر تور دبی به طور هم زمان را داراست . توجه داشته باشید که در کنار انواع طلاهای موجود به طلای اماراتی هم دقت کنید. در این بازارها میتوانید با انواع سوغات دبی نیز آشنا شوید. این پارک طبیعی با طیف وسیعی از جاذبهها و فعالیتها کودکان را با فضای باز ارتباط میدهد و به آنها اجازه میدهد زیباییهای طبیعت را درک کنند. این قایق های بزرگ و جذاب بسیار دیدنی هستند و توجه همه رابه خود جلب می کنند، به طوری که روزانه افراد بسیاری برای بازدید از آنها راهی منطقه الفهیدی می شوند. برخی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن میکنند؛ کما اینکه بسیاری از افراد برای خرید اقتصادی، اوت لتها را برمیگزینند. ووچر به صرفه تر هست البته با توجه به اینکه ووچر ها برای استفاده دو پارک در یک روز هست. اعلام شماره های مشابه شماره شما در تارنمای وضعیت ویزا ارتباطی با بررسی پرونده شما ندارد.

همانطور که گشت و گذار خود را در نمایشگاه های داخل موزه آینده دبی آغاز می کنید، فراموش نکنید که کمی مکث کنید و نگاهی دزدکی به لابی پرطرفدار ساختمان بیندازید. این پاساژ محل شگفت انگیزی است که پس از گشت و گذار و لذت از خرید خود در یک کافی شاپ نشسته و یک فنجان قهوه اسپرسو سفارش دهید و در سفر تور دبی خرداد 98 لذت ببرید. با شرکت گردشگری بیسان گشت همراه باشید تا تفریحات رایگان در سفر ارزان به دبی را به شما معرفی نماییم. یکی از مهمترین تفریحات رایگان در دبی، بازارگردی در دبی میباشد. یکی از تفریحات رایگان و مهیج در دبی بازدید از فستیوال شتر دوانی دبی میباشد. با توجه به نوع تفریحات این ساحل، بهتر است در طول روز به آن مراجعه کنید. با این همه، توجه داشته باشید که اسناد و مدارک تنها در پشتیبانی از درخواست ویزا ارائه می شوند و ویزا، صرفاً بر اساس اسناد و مدارک نه تأیید و نه رد می شود.مسئول مصاحبه ممکن است در جریان مصاحبه برخی یا همه اسناد زیر را، ترجیحاً به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی، درخواست کند: اصل نامه ای با تاریخ روز در تأیید اشتغال، با ذکر عنوان شغلی، مدت زمان خدمت، و حقوق ماهانهصورت حساب های بانکی شخصی معاملات با شش ماه گذشتهتصویر جواز کسب فعلی و اظهارنامه های مالی حسابرسی شده برای دو سال گذشته که نشان دهنده وضعیت کسب و کار باشدسند ملکیدعوتنامه های یی با تاریخ روز از شرکت های آمریکایی یا مسئولان برگزاری همایش در آمریکااسناد و مدارک دیگری نیز ممکن است بسته به نوع ویزا مورد درخواست لازم باشد. محل اقامت سابق حاکم وقت دبی، سعید بن مکتوم آل مکتوم، خانه ای که در سال 1896 ساخته شد، اکنون به موزه تبدیل شده است. بازدیدکنندگان موزه آینده در دبی با الهام گرفتن از پیشگامان فضایی و دریافت تجربه ای فراگیر از زندگی در فضا، به کاشفان فضا تبدیل می شوند.

موقعیت بسیار خوب این هتل در شهر دبی آن را به اقامتگاهی مناسب برای میهمانان تبدیل کرده است. همانقدر که هتل آتلانتیس لوکس و فوق العاده است، این پارک آبی نیز شیک و مدرن می باشد. شهر دبی یکی از بهترین شهرهای زیبای دنیا است که علاوه بر آسمان خراش های لوکس و مراکز خرید مدرن، این شهر دارای محله های تاریخی و بازارهای سنتی نیز است. فقط متقاضیان ویزا دارای وقت تعیین شده از طریق تقویم تعیین وقت مصاحبه ویزا غیر مهاجرتی ایرانیان اجازه دارند وارد کنسولگری شوند. کنسولگری نمی تواند وقت جدید برای شما تعیین کند. چرا تارنمای اعلام وضعیت ویزا به طور روزانه روز آمد نمی شود؟ این نوع مرکز تجاری با طرح مصر باستان ساخته است، اما مغازه ها و بوتیک های آن کاملا مدرن و به روز هستند. به عنوان مثال میتوان به پارک اطراف این موزه اشاره کرد که دارای بیش از ۸۰ نوع گونه گیاهی می باشد و به سیستم آبیاری خودکار پیشرفته و بازیافت آب مجهز شده است. البته هر پارک دارای ظرفیت مشخصی است. هر چه بیشتر طلا بخرید بیشتر می توانید تخفیف بگیرید و همین طور هر چه طراحی طلای شما پیچیده تر و ظریف تر باشد سخت تر می توانید تخفیف زیادی بگیرید. شما می توانید پس از آنکه پرونده ویزا شما آماده رسیدگی شد به کنسولگری باز گردید یک برگه خدمات پیک Empost را تکمیل کنید، و گذرنامه خود را در روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه یا پنجشنبه بین ساعت 7:30 صبح تا 3:00 بعد از ظهر تحویل دهید. مسئول ویزا کنسولگری تنها پس از انجام مصاحبه نمیتواند مدت زمان لازم برای رسیدگی را تشخیص دهد. خواهشمند است توجه داشته باشید که در بسیاری از موارد، پرونده های ویزا ممکن است نیازمند رسیدگی های بیشتری باشند. بدون هیچ هزینه ورودی میتوانید از راس الخور که محل زندگی بسیاری از گونه های پرندگان مانند فلامینگو میباشد؛ بازدید نمایید.

موزه دبی جاذبههای تاریخی بسیاری دارد که دیدن از آنها، انسان را تا ساعتها مجذوب خود میکند به گونهای که با وارد شدن به این مکان، تصور اینکه به دل تاریخ سفر کردهاید به شما دست میدهد. چگونه باید ساعت/تاریخ مصاحبه را در صورت فراموش شدن شماره تأییدیه تغییر داد؟ خرید بلیط کابین خصوصی بههمراه سرو منوی سه بخشی در سالن استراحت به گروههای حداکثر ۱۵ نفره توصیه میشود؛ البته میتوان تعداد مهمانها را تا ۲۵ نفر نیز افزایش داد. موزه دبی که بخشی از قلعه افسانهای الفهیدی در دبی است، قدیمیترین ساختمان امارات متحده عربی و یک جاذبه کلیدی در دبی برای علاقمندان به فرهنگ به شمار میآید. «پارک آبی آتلانتیس» (Atlantis Aquaventure Waterpark) بخشی از مجموعه هتل آتلانتیس دبی به حساب میآید که در جزیره مصنوعی نخل جمیرا قرار دارد.این پارک آبی با ۳۰ سرسره و جاذبه، نویدبخش ساعاتی سرشار از لذت و هیجان است، بهخصوص هنگام حرکت در طولانیترین رودخانه تنبل (لیزی ریور) دبی که خنده به شما امان نخواهد داد. همه هتل های دبی دارای مناطق مخصوص خود در ساحل هستند ، آنها برای مهمانان در دسترس هستند ، اما برای همه دیگر هزینه دریافت می کنند. چطور باید برای آنها درخواست کنم؟ متقاضیان باید در هر مرتبه، مراحل را از ابتدا طی کنند؛ به طوری که گویی اولین بار است که برای صدور ویزا درخواست می کنند. کنسولگری، هر بار، بین دو و سه هفته وقت مصاحبه را در تارنمای خود قرار می دهد. هر فرد حاضر در مصاحبه (هر سنی که داشته باشد) باید صرفنظراز داشتن گذرنامه مشترک به صورت اینترنتی وقت مصاحبه تعیین کنند. همانطور که می دانید مراکز خرید دبی متفاوت هستند، و همچنین می توانید هر چیزی را که نیاز دارید پیدا کنید. مجموعه چرخ و فلک دبی پارکینگ ندارد، شما می توانید ماشین خود را در محوطه بلوواترز پارک کنید.

ساحل السیف در محله تاریخی الفهیدی شهر دبی واقع شده است .این ساحل یکی از قدیمی ترین سواحل دبی به حساب می آید؛ البته در چند سال اخیر، شکلی مدرن و امروزی، به خود گرفته است. از جمله مشهورترین پارک های آبی جهان پارک آبی وایلد وادی است. بزرگترین سرسرهی آبی دنیا نیز در پارک آبی وایلد وادی قرار گرفته و میتواند بهترین میزبان برای گردشگرانی که به هیجان علاقه دارند، باشد. کنسولگری قادر نیست اطلاعاتی را در خصوص وضع تحویل گذرنامه از طریق پیک در اختیار متقاضیان قرار دهد. اسکی دبی در مجموعه امارات مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا واقع گردیده است. خیلی از مرم در دنیا خواهان و طرفدار این ورزش هستند و دوست دارند حداقل یک بار در عمرشان آن را امتحان کنند، چه زمانی بهتر از سفر به دبی که لذت سفر برایتان بیشتر خواهد شد. علاوه بر اینکه با خلق و خوی مردم عرب نیز آشنا خواهید شد. این پارک با سواریهای هیجانانگیز، رودخانههای آرام و استخرهای موجدار از اماکن دیدنی دبی برای کودکان است. بنابراین در سفر خود به دبی، حتما سری به برج خلیفه واقع در بلوار شیخ زاید بزنید و در فراز آسمان برج خلیفه به تماشای شهر دبی بنشینید. هالک، سه بعدی: در این سرگرمی جالب در یک سینمای بسیار پیشرفته سه بعدی بر روی صندلی قرار خواهید گرفت تا به تماشای نبرد هالک با دشمنانش بنشینید. شما می توانید با پیاده روی در کنار این اسکله و تماشای منظره بی نظیر و حتی عکاسی از قایق های زیبا ، اوقات خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. اقتصاد پررونق شهر دبی ابتدا با صنعت نفت شروع به کار کرد. به موجب قانون کار ایالات متحده، خدمتکاران خانگی (پرستار کودک، سرپیشخدمت، آشپز، راننده، سرایدار، و غیره) باید در هنگام اقامت در ایالات متحده بر اساس موازین و معیارهای حقوق و دستمزد آمریکا حقوق دریافت کنند، که به طور کلی از حقوق و دستمزد معمول در امارات متحده عربی بیشتر است.

این مسجد مخصوصا در هنگام غروب آفتاب و یا شب ها زمانی که نور چراغ به آن می تابد جلوه ویژه ای دارد. اسکی دبی شامل 5 مسیر با سطوح سختی مختلف است که شامل پیست اسکی برای مبتدیان، اسکی بازان حرفه ای و دسته سوم درجه سختی متوسط می باشد. هیجان و تجربه فوق العاده: با تجربه اسلایدهای بلند و هیجانانگیز و بازیهای آبی در پارک آبی دبی، بازدیدکنندگان میتوانند از لحظاتی پر از هیجان و سرگرمی برخوردار شوند که به آنها امکان میدهد یک روز کامل را در آب و هوای شاد و خنک دبی سپری کنند. نکته جالب در مورد این رستوران ها و کافه ها، این است که مواد غذایی و نوشیدنی هایی که در آنها سرو می شود، می تواند مربوط به یک فرهنگ خاص باشد. باید به خاطر داشته باشید که در تمام سواحل عمومی محدودیت های مربوط به سنت های کشور مسلمان وجود دارد. متأسفانه، به دلیل عوامل مختلفی اعم از نیازهای مربوط به زبان و ترجمه ، انواع ویزا مختلف و امور اداری لازم، شماره ها همواره به نوبت اعلام نمی شوند. زمان رسیدگی درخواست های مختلف متفاوت است، بنا بر این، شماره ها به ترتیب عددی اعلام نمی شوند.پس از آنکه شماره شما اعلام شد، یک مسئول کنسولی در مورد سفر مورد نظرتان با شما صحبت خواهد کرد و هرگونه مدارک بیشتری مورد نیاز او است مورد بررسی قرار خواهد داد. نه. مراحل و مقررات رسیدگی به پرونده درخواست ویزا برای کلیه متقاضیان یکسان است. مدت زمان لازم برای رسیدگی به پرونده های ویزا ممکن است به میزان زیادی متغیر باشد و از چند از روز تا چند ماه به طول بیانجامد. مرحله اداری ممکن است در برخی موارد، صدور ویزا را به مدت 175 روز یا بیشتر به تأخیر اندازد.

عکاس ها بیشتر دوست دارند در شب به عرشه بروند، به خاطر منظره پانوراما از روشنایی شبانه شهر دبی که خیلی هم معروف است. در اسکله این ساحل هم چندین قایق به چشم می خورند. متقاضیان می توانند به صلاحدید خود مجدداً اقدام به درخواست ویزا کنند، اما به آنها قویاً توصیه می شود تا پیش از آنکه بتوانند تغییرات قابل ملاحظه ای را در ارتباطات خانوادگی، اجتماعی و اقتصادی خود با محل اقامت خود یا تغییراتی را در سوابق مسافرتی خود نشان دهند صبر کنند. مسئول ویزا برای تصمیم گیری در این مورد، پیوندهای خانوادگی، اجتماعی و اقتصادی متقاضی را با محل اقامت او بررسی می کند. کافیست به سایت این اماکن تفریحی مراجعه کنید و با خرید بلیط و رزرو مکان ، به مدت زمان و ساعاتی که با دوستان و خانواده خود قصد اقامت در آن جا دارید را نوبت خود را ثبت کنید. هرچند تلاش می شود تا مصاحبه ها به نوبت و بر اساس زمان ورود متقاضیان به کنسولگری انجام شود، اما در برخی موارد ممکن است نوبت ها رعایت نشود. یکی از تفریحاتی که میتوانید در دبی همراه با خانواده انجام دهید طبیعت گردی و برپا کردن چادر و پیکنیک در پارکهایی است که پلیس دبی اجازه این کار را به گردشگران میدهد. می خواهم در ایالات متحده کار کنم. را مشاهده کنید. اگر فیلم دور دنیا در 80 روز را مشاهده کرده باشید، قطعا شما هم علاقه مند به این کار شده اید. امروزه اگرچه آسمان خراش ها و ساختمان های فوق مدرن چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کنند اما هنوز هم بر دبی برای تجربه ای اصیل و عربی در بین گردشگران خارجی محبوب و پرطرفدار است. به هر متقاضی ویزا شماره پرونده خاصی تعلق می گیرد. متقاضی می تواند بدون این اسناد و مدارک هم درخواست کند، اما صدور ویزا خدمتکار خانگی بنا به تشخیص و صلاحدید مسئول ویزا خواهد بود.

برخوردار هستند. جالب است بدانید در برخی اتاقها امکان دسترسی مستقیم به پارک آبی هم مهیا شده است. یک اتوبوس مستقیم از ایستگاه برج خلیفه تا برج جمیرا وجود دارد این اتوبوس روزانه هر 10 دقیقه یکبار حرکت می کند. گزینههای بعدی مترو و اتوبوس هستند. ارزانترین شیوه، برای رسیدن به ساحل جمیرا استفاده از مترو است. بهترین راه برای رسیدن به ساحل جمیرا استفاده از مترو می باشد در صورت تمایل به استفاده از اتوبوس می توانید از خط 8 اتوبوس استفاده کنید. مسئول در صورتی که مدارک بیشتری بخواهد، موضوع را در جریان مصاحبه عنوان می کند، اما این مدارک همواره برای رسیدن به تصمیم نهایی لازم نیستند. چرا شماره پرونده من در تارنمای وضعیت ویزا درج نشده، اما شماره های مشابه اعلام شده است؟ چرا؟ مسئول ویزا می تواند از فرم های متعدد درخواست ویزا و از خود مصاحبه اطلاعات لازم را برای تصمیم نهایی کسب کند. چرا باید فرم قرارداد کارگر خانگی را تکمیل کنم؟ درباره خدمات پیک تحویل گذرنامه متقاضیان، پس از مصاحبه با مسئول ویزا کنسولگری، آدرس و شماره تلفن مورد نظر خود را در امارات متحده عربی در فرم تحویل Empost وارد می کنند که این فرم ضمیمه گذرنامه آنها می شود. پس از آماده شدن ویزا، آیا لازم است که گذرنامه ام را شخصاً تحویل دهم؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.