انتخاب تقویت کننده پمپ مناسب

۸۴۵ بازديد


برای انتخاب یک بوستر پمپ مناسب نیاز خود وقت بگذارید. انواع پمپ های تقویت کننده را بررسی کنید و تمام مشخصات آنها را بررسی کنید. بوستر پمپ ها انواع مختلفی دارند. برای یافتن مدل مورد نظر خود باید قیمت و مشخصات محصولات بوستر پمپ را با هم مقایسه کنید.

بوستر پمپ پامپران

تقویت کننده پمپ پنتاکس

دوبله بوستر پمپ

بوستر پمپ ابارا

Bomba Booster Leo

آب نبات...

برندهای مختلف زیادی در بازار وجود دارد و در زیر نگاهی به بوستر پمپ ها خواهیم انداخت تا به شما کمک کنیم تا بوستر پمپ مورد نیاز خود را پیدا کنید.


بوستر پمپ چیست؟

پمپ نوعی سیستم است که فشار آب را افزایش می دهد. به طور کلی برای اطمینان از فشار لازم در شبکه آب ساختمان های طویل از روش های زیر استفاده می شود:

مخزن جاذبه

پمپ تقویتی

مخزن فشار

تصادفات به سرعت اتفاق می افتد

در تمامی سیستم های فوق هدف مخزن ذخیره آب و تغذیه ایستگاه پمپاژ می باشد. مخزن توسط انشعاب با قطر مناسب از لوله اصلی آب شهری تامین می شود.


مزایای سیستم بوستر پمپ

هنگام برنامه ریزی اندازه پروژه هایی مانند آبرسانی، فاضلاب و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، مهم ترین و پیچیده ترین کار انتخاب سیستم پنستاک مناسب برای تامین آب و ایمنی ساختمان مورد نظر است.

بنابراین بهترین روش فنی، اقتصادی و مدیریت آسان، نگهداری بوستر پمپ و فراهم آوردن شرایط خاص در ساختمان است. مزایای سیستم بوستر پمپ در سیستم آبرسانی به شرح زیر است.

حذف شوک های هیدرولیک

حمل و نقل و نصب آسان

قابلیت خدمت در حین کار

وجود انواع سیستم های امنیتی الکترونیکی

صرفه جویی در مصرف برق

آبرسانی خیلی کم یا زیاد

فشار ثابت در شبکه

در یک بوستر پمپ، هر پمپ می تواند به طور خودکار یا دستی مستقل از پمپ دیگر خاموش شود. در این صورت اگر پمپ نیاز به تعمیر داشته باشد می توان با خاموش کردن پمپ مورد نیاز و بستن شیرهای مناسب آن را از مدار خارج کرد تا پمپ های دیگر در سیستم بوستر پمپ به کار خود ادامه دهند.


نصب بوستر پمپ درست است

با توجه به تفاوت ها و ویژگی های بوستر پمپ های مختلف، به نیازهای مصرفی آب خود فکر کنید، مثلاً اگر از پمپ آب برای آبیاری استفاده می کنید، حتماً آن را نزدیک منبع اصلی آبیاری قرار دهید.

محل قرارگیری پمپ بالابر بسیار مهم است، از قرار دادن پمپ آب در مکان های دور یا غیر قابل دسترس خودداری کنید، در غیر این صورت تعمیر پمپ آب مشکل خواهد بود.


پمپ پمپاژ منبع آب دایره ای ثابت

بوستر پمپ کاربردهای مختلفی دارد. از آنها در سیستم های آبرسانی، آبیاری صنعتی، آبیاری فضای سبز و پرکردن مخازن استفاده می شود. یکی از مزایای پمپ های دور ثابت این است که می توانند در کمترین زمان ممکن به بالاترین بازده ممکن دست یابند.

بوستر پمپ های نوع سرعت ثابت به دو دسته تقسیم می شوند:

یک نوع آن PLC است که دارای یک قطعه هوشمند است که پمپ را در زمان های مشخصی روشن و خاموش می کند و با برنامه ای که در آن ذخیره شده است، پمپ را تا حد مشخصی کاهش می دهد. قیمت

نوع دیگر سوئیچلس یا PLC است که پمپ آب را در مدار سازماندهی می کند و کلیدهای کنترل را تنظیم می کند و فشار را در شبکه تامین می کند.


القایی پمپ آتش نشانی

بوسترهای پمپ آتش نشانی بیش از یک پمپ الکتریکی دارند. بوستر پمپ آتش نشانی بسته به نیاز شبکه اطفای حریق در انواع ساختمان های مسکونی، تجاری یا صنعتی استفاده می شود. این بوستر پمپ ها فشار و راندمان مورد نیاز شبکه را تنظیم می کنند.

یکی از مزایای پمپ آتش نشانی را می توان به دستیابی به بالاترین بازده در کمترین زمان نام برد. این پمپ ها به دو دسته تقسیم می شوند:

لودر پمپ آتش نشانی یک سیستم سلف سرویس با کلید یا PLC است که بخشی از روشن و خاموش کردن همزمان پمپ ها از طریق برنامه ای است که آنها را خاموش و روشن می کند. باز بودن، هزینه پمپ ها را تا حدودی افزایش می دهد.

نوع دیگری بدون کلید، سوئیچ یا PLC که پمپ آب به ترتیب از طریق پیکربندی کلید کنترل و ورودی فشار اصلی در مدار قرار می گیرد.


پیشنهاد تقویت پمپ آتش نشانی

در مورد بوستر پمپ های آتش نشانی از آنجایی که این بوسترپمپ ها برای مدت نسبتا طولانی بسته شده اند، احتمال پرش (قفل پروانه) در اثر خوردگی پروانه وجود دارد.

اساس کار آن این است که پمپ در زمان مقرر روشن می شود و از طریق شیری که قبلا در ورودی و خروجی پمپ قرار داده شده است، آب در سیستم تقویت کننده پمپ آتش نشانی به گردش در می آید. این رسوب سخت از پریدن پمپ به بیرون جلوگیری می کند.

تعداد پمپ، نوع بوستر پمپ

بمب های تقویت کننده بسته به تعداد بمب ها به دو دسته تک بمب و دو یا چند بمب تقسیم می شوند.

پمپ تقویت کننده تک پمپ

بوستر پمپ های تک پمپ برای نیازهای کم و متوسط ​​آب بهداشتی در تامین آب و صنعت استفاده می شود. بوستر پمپ های تک پمپی به اصطلاح سیستم تک تکه هستند و برای استفاده از آن فقط کافی است ورودی بوستر پمپ به منبع آب و خروجی آن به سیستم مصرف متصل شده و جریان توسط آن تامین شود. پنل کنترل و فرمان لازم. این محصول در داکت اسپلیت هایسنس استفاده می شود.


بوستر پمپ، دو یا چند پمپ

پمپ های دارای دو یا چند پمپ پیوسته به دو گروه پمپ های سربی و پمپ های غیر سربی تقسیم می شوند.

پمپ تقویت کننده فشار پمپ الکتریکی پیشرفته

این بوستر پمپ از یک الکترون اصلی (پمپ جوکی) و یک یا چند پمپ اصلی تشکیل شده است که ظرفیت پمپ اصلی کمتر از الکتروپمپ اصلی است اما فشار آن برابر با فشار الکتروپمپ های اصلی است.

بوستر پمپ بدون الکتروپمپ پیشرو

بوستر پمپ های بدون الکتروپمپ پیشرو از چندین الکتروپمپ اصلی ساخته می شوند. مشخصات فنی آن همانند الکتروپمپ است.


اخرین حرف

شرکت paygostaresh تابان با وب سایت paygostaresh.ir سابقه طولانی در تامین سیستم های آبرسانی و ماشین آلات صنعتی دارد. این شرکت با تولید و واردات ابزار و فروش آن به مشتریان همواره در خدمت مردم بوده است. با انتخاب شرکت پایا سفر خورشید تابان می توانید از بهترین کیفیت تجهیزات خود مطمئن باشید.

لینک منبع:https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-171/887251-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.