علت عقیم سازی حیوانات خانگی

۹۹۵ بازديد

البته سگ های عقیم شده هم تمایل به این کار دارند ولی شدت و تمایل به این کار بعد از عقیم سازی سگ ها کاهش می یابد و در نتیجه آرام تر می شوند. همین موضوع را به اینترنت هم تعمیم بدهید، فقط ماسک این افراد عوض می شود. با این حال ، جراحی فقط میزان تستوسترون را در سیستم سگ شما کاهش می دهد. بسته به شرایط حیوان در جراحی و تصمیم جراح بخیه قابل جذب و یا غیرقابل جذب زده می­شود. در زنان ، معمولاً ادرار کردن آنها در تلاش برای جذب مردان است. اگرچه همه روش های جراحی ممکن است ناراحت کننده و دردناک باشند، اما بهبودی گربه پس از عقیم سازی معمولاً بسیار سریع رخ می دهد. در حقیقت ، کمتر از 1٪ گربه هایی که به سرطان پستان مبتلا می شوند، نر هستند. سگ نر شما کمتر بیرون از خانه خواهد چرخید و از بروز حوادث احتمالی ناشی از اتومبیل یا درگیری با سایر نرها جلوگیری می کند. اگرچه همه روش های جراحی با ریسک و خطر خاص خود همراه هستند، اما عقیم سازی یکی از رایج ترین جراحی هایی است که توسط دامپزشکان انجام می شود. احتمال بیرون رفتن گربه از خانه و تصادف کردن گربه یا گم شدنش هست؛ همچنین ارتباط با گربه های خیابانی ممکن هست باعث ایجاد بیماری گربتون (چون گربه های خیابانی معمولا واکسینه نشدن) بشه.

زیرا از داروهای قوی استفاده میشود. جهت سهولت استفاده شما مخاطبین گرامی بخش های مختلف و مورد نیاز شما عزیزان در این قسمت آورده شده تا در صورت نیاز به بررسی هر یک از آن ها بپردازید. گربه ها از جمله حیوانات خانگی معمول در جهان (به استثنای قطب جنوب) هستند و تعیین جمعیت جهانی آنها دشوار است. بنابراین با توجه به جمعیت رو به رشد گربه ها و کمبود مواد غذایی بهترین راه برای کاهش جمعیت گربه ها و افزایش کیفیت زندگی برای گربه ها عقیم سازی اصولی آن هاست. اما همیشه به یاد داشته باشید که با عقیم سازی گربه هایی که به سرپرستی گرفتید می توانید به کنترل جمعیت آن ها کمک بکنید. پس از هوشیاری کامل، ابتدا ظرف آب و پس از 10 دقیقه (برای بار اول پس از جراحی) غذای نرم مانند کنسرو مخصوص پت را با حجم کم بتدریج به حیوان بدهید تا سیر شود. پس از جراحی عقیم سازی گربه، دامپزشک باید در صورت صلاحدید به کنترل مراجعه کند و متوجه شود که آیا مشکلی وجود دارد یا خیر. جراحی عقیم سازی حیواناتی چون سگ ها، ممکن است باعث افزایش بی اختیاری ادرار در آنها گردد.

عقیم سازی حیوانات ضعیف

افزایش بی اختیاری ادرار به خصوص در خواب. برخی از گربه ها ممکن است به مدت یک روز یا بیشتر در بیمارستان بستری شوند و ممکن است در شب پس از عمل عقیم سازی، خواب آلود یا کمی متزلزل به نظر برسند. بدانید تمام دامپزشکان بر این باور هستند عقیم سازی حیوانات بهبود زندگی چه بصورت کمی چه کیفی برای پت شما به همراه دارد و مشکلات گربه های بی سرپرست یا گربه های خیابانی را نیز حل میکند. با عقیم کردن گربه های نر و ماده می توانید به کنترل بحران بی خانمانی بسیاری از گربه ها کمک کنید. جراحی عقیم سازی حیوانات خانگی یکی از جراحی های شایع و مفید برای حیوانات خانگی می باشد.این جراحی جهت کنترل بسیاری از بیماری های دستگاه تناسلی و کنترل تومور های پستان و رحم و کنترل تورم پروستان در سگ های نر و بسیاری از بیماری های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.در این فیلم شما با پاره ای از عواقب این جراحی اشنا می شوید . به همین ترتیب عقیم کردن گربه های نر از بروز سرطان بیضه و برخی از مشکلات مربوط به پروستات جلوگیری می کند. بزرگ شدن پروستات توسط دکتر داخلی تشخیص داده شد که احتمالاً دلیل آن عفونت باکتریایی می باشد، زیرا سن حیوان کم است و نمی تواند دلیل دیگری داشته باشد.

بسیاری بر این باورند که اگر به عنوان مثال سگ نر را عقیم کنند دیگر روحیه پرخاشگری نخواهد داشت و امکان درگیری با سگ های دیگر کم می شود؛ این باور درست است زیرا با انجام عمل عقیم سازی حیوانات سطح تستسترون بدن آن ها پایین آمده که این هورمون در بدن حیوان به صورت غریزی امکان دارد رفتارهای پرخاش جویانه به وجود آورد اما اگر حیوان شما عقیم شده باشد امکان بروز این رفتار از جانب حیوان دیگر امکان دارد و یا اینکه تنها با انجام عمل عقیم سازی حیوان، سطح این هورمون به صفر نمی رسد، زیرا غدد دیگری نیز در بدن حیوانات وجود دارند که این هورمون را ترشح می کنند! عقیم کردن همچنین ممکن است مشکلات پرخاشگری را در سگهای نر به دلیل کاهش تستوسترون کم کند. افراد این نکته را به یاد داشته باشند که برای عقیم کردن حیوان خود حتما باید این کار توسط یک متخصص انجام دهند. 2. عقیم کردن سگ بعد از اولین فحل خطر ابتلا به سرطان پستان رو به 7 درصد کاهش میده.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.