بهترین فیلم های کره ای جدید

۹۳ بازديد


درام جدید کره ای اخیرا جایگاه ویژه ای در بین بینندگان و بینندگان سریال پیدا کرده است. اخیرا شاهد پیشرفت های زیادی در سینمای کره و صنعت فیلم بوده ایم، مثلا بهترین فیلم های زامبی در کره تولید می شود یکی از بهترین نمونه های این قطار بوسان! فیلمی که سر و صدای زیادی به پا کرد و توانست فروش خوبی هم داشته باشد. بر کسی پوشیده نیست که فیلم های کره ای بخش بزرگی از باکس آفیس را در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند. صنعت فیلم کره به سرعت در حال رشد است. کارت اگر شما هم به دنبال لیستی از بهترین فیلم های کره ای هستید و می خواهید فیلم های جدید کره ای را ببینید، تا پایان این نقد و بررسی با فا مگ همراه باشید. در واقع ما قبلا لیستی از بهترین سریال های کره ای را منتشر کرده ایم که شما را به دیدن آن دعوت می کنیم. این بار در این لیست سعی کردیم بهترین مدل های کره ای را انتخاب کنیم. اگر درام کره ای دیگری را می شناسید که ارزش دیدن دارد، لطفاً آن را در بخش نظرات ذکر کنید. ????

فیلم کره ای جدید

امروز شاهد اکران تعدادی از بهترین فیلم های کره ای هستیم! چندی پیش بیشتر فیلم ها در ژانرهای صامت، احساسی و اکشن تولید می شدند. اما امروزه صنعت فیلم کره رشد فوق العاده ای را تجربه می کند و فیلم های بسیار قوی را می توان در این کشور یافت. اگر به دنبال فیلم های جدید کره ای هستید حتما فیلم دختران قرن بیستم محصول 2022 و فیلم شکاف طبقاتی Ingle را دانلود و تماشا کنید. Busan Train یکی از بهترین فیلم های کره ای زامبی است که در سال 2016 منتشر شد، اما سر و صدای زیادی به پا کرد. بیایید کوتاهش کنیم و لیست را با یکی از جدیدترین فیلم های کره ای شروع کنیم.

1- دختر قرن بیستم 2022 دختر قرن بیستم

خلاصه داستان : این داستان در مورد دختری به نام نابورا است که بهترین دوستش به نام یئون دو دچار بیماری قلبی است و مجبور است مدتی را برای درمان در خارج از کشور بگذراند، اما او پشیمان است و نمی خواهد به سفر برود زیرا او در این کشور است. عشق. همراه با پسری از دبیرستان به نام هیون جین که فقط اسم کوچک خود را می داند. نابورا قول می‌دهد که پسر را دنبال کند و تمام اتفاقات را به دوستش برساند، اما پس از این جستجو با دوست دیگری آشنا می‌شود و به او علاقه‌مند می‌شود، اما نمی‌داند کسی که دوستش داشت در واقع عشق دوستش است، زیرا m. این به دلیل یک اشتباه در نامگذاری است. پس از سال ها و دوری دو عاشق، روزی یک اتفاق تصادفی خبر تکان دهنده ای را به گوش نابورا می رساند... این فیلم یکی از بهترین فیلم های سال 2022. فیلم های کره ای.

2- انگل در فیلم

خلاصه داستان : فیلم انگل داستان یک خانواده فقیر در شهر پایینی به نام کیم را دنبال می کند که اتفاقا پسر خانواده ای است که برای آموزش به آنها می آید و با پیشروی داستان پدر خانواده می شود. یک راننده، مادر خانواده بعداً آشپز می شود و خواهر خانواده به عنوان مربی به خانواده پارک ثروتمند می پیوندد و این خانواده را راهی برای خوشبختی در جستجوی زندگی بهتر می بیند. . افرادی که قبلاً در خانه کار می کردند، اخراج و تحویل داده شدند.

انگل نام هوشمندانه ای برای این فیلم است، زیرا یک حیوان برای زنده ماندن باید از حیوان زنده دیگری تغذیه کند، این داستان واقعی است که در فیلم خواهیم دید، خانواده کیم برای زنده ماندن باید به خانواده پارک ثروتمند غذا بدهند و به آن وابسته است. . روی سرش. بیننده باید تصمیم بگیرد خوب است یا بد و چه عواملی جامعه را از این سبک باز می دارد؟ فیلم داستانی است در دوربین پولدارها و ثروتمندان با ارائه خوب و ارائه کلمات مهم به صورت روان و روان و پرهیز از تحریف.

3- Extreme Work 2019

خلاصه داستان : طبق این فیلم، یک گروه 5 نفره نزدیکترین جایی را که می توانند برای تعقیب این باند مواد مخدر پیدا کنند، یک رستوران قدیمی و تقریباً فرسوده پیدا می کنند. آن ها در رستوران کار می کنند تا زمانی که متوجه می شوند صاحب آن می خواهد تخلیه کند، رستوران را می خرند و به عنوان سرآشپزهایی که کسب و کار جدیدی راه اندازی کرده اند شروع به کار می کنند و غذای منحصر به فرد و مورد علاقه خود را آماده می کنند. از قضا با داشتن این منو در رستوران معروف می شوند و کم کم از کنترل نزدیک این باند فرار می کنند. این فیلم به عنوان یکی از بهترین کمدی‌های اکشن کره‌ای، در فهرست بهترین فیلم‌های کره‌ای IMDB قرار دارد.

4- فیلم در آتش

خلاصه داستان : داستان یک رمان نویس جوان به نام «لی جونگ سو» است که برای امرار معاش یک کارگر زایمان است و روزی دختری است که در نزدیکی محل کارش کار می کند و ادعا می کند که همکلاسی دوران کودکی اش دختر را به یاد نمی آورد. . Hae-mi که در شرف رفتن است، از جونگ سو می خواهد که این بار از گربه اش مراقبت کند. Hae-mi از سفر برمی گردد، اما با یک غریبه، جونگ سو متوجه می شود که او سرگرمی عجیب و جالبی دارد. Hae-mi پس از چندین حادثه ناپدید می شود و سپس داستان شروع می شود، جونگ سو درگیر یک داستان ترسناک جدید می شود….

5- جاسوس به شمال رفت

خلاصه: کره جنوبی قصد دارد با پرداخت مقداری پول از یک عامل سابق کره شمالی برای به دست آوردن اطلاعات در مورد برنامه هسته ای کره شمالی استفاده کند. ونوس سیاه با بازی هوانگ یونگ مین نقش یک مامور معلول را بازی می کند که برای امرار معاش به کارهای عجیب و غریب مشغول است و تمام پس انداز زندگی خود را در سرگرمی های بیهوده از دست داده است. کره جنوبی با توجه به این واقعیت روزانه با تهدیدات همسایه خود، کره شمالی مواجه است. او مجبور می شود عملیات پیچیده ای را در خاک کره شمالی انجام دهد تا از فعالیت های هسته ای این کشور مطلع شود و در برابر تهدیدات آماده شود. زهره سیاه مبلغی پول از سازمان اطلاعات کره جنوبی دریافت می کند تا اطلاعات مهمی در مورد آنها جمع آوری کند، اما در این مسیر مجبور است با ماموران امنیتی کره شمالی روبرو شود و در خطر افشای اطلاعات قرار دارد و باعث انتشار این اطلاعات می شود انجام بسیار دشوار است در همین حین جاسوس با یک مامور جوان کره شمالی روبرو می شود که با ارائه اطلاعات اضافی به کار جاسوس سرعت می بخشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.