پرستار بچه کیست؟

۱۲ بازديد


پرستار بچه یک فرد حرفه ای است که از کودکان مراقبت می کند. اغلب این افراد دارای تحصیلات و مهارت های مربوط به تربیت فرزند هستند. مدارک پرستار اطفال اغلب شامل تجربه به عنوان مربی مهدکودک، مدرک مربیگری، یا مدرک لیسانس یا پیشرفته در علوم تربیتی و روانشناسی است. البته به یاد داشته باشید که برخی از مراقبان، به ویژه ماماها، مراقبت از نوزادان را با آزمایش یاد گرفتند.

پرستاران اطفال می توانند خدمات مراقبتی را به کودکان سالم و همچنین کودکان مبتلا به بیماری های مختلف ارائه دهند. پرستاری که می خواهد از کودکی مراقبت کند باید نسبت به کار او پرشور، مسئولیت پذیر، مهربان، صبور، خلاق، شوخ طبع و دلسوز باشد.

پرستار کودک خدمات و وظایف مختلفی دارد که در زیر به برخی از وظایف پرستار اطفال به اختصار اشاره می شود:

تربیت و مراقبت از کودکان

با کودک بازی کنید و اوقات فراغت را برای او اختصاص دهید

آماده سازی فعالیت های روزانه کودک

کمک در انجام کارهای خانه مانند نظافت اتاق کودکان، شستن لباس کودکان و غیره.

یک برنامه غذایی سالم تهیه کنید و برای کودک آشپزی کنید.

تهیه شیر کودک

تعویض پوشک، کمک به مسواک زدن و سایر موارد بهداشتی برای کودکان

کمک در انجام تکالیف و دروس کودک (کودکیور)

آموزش زبان خارجی (کداکیار)

چه زمانی به پرستار بچه نیاز دارم؟

قبل از تصمیم گیری بهتر است شرایط و نیازهای خود را بسنجید. سپس با مشورت خانواده و همسرتان مشخص کنید که آیا واقعاً مهدکودک می خواهید و آیا هزینه مهدکودک در حد بودجه شماست. در نهایت یک مهدکودک حرفه ای، با تجربه و با تجربه پیدا کنید و از آنجا به مهد مراجعه کنید.

آسانیسم برای راحتی شما لیستی از مراکز پرستاری در تهران ایجاد کرده است تا بتوانید بهترین شرکت را برای نوزاد خود بیابید.

هدف ما در Uasan یافتن بهترین مدیران برای پشتیبانی مداوم است. اما اگر تصمیم گرفتید از موسسه پرستاری دیگری اقدام کنید، مطمئن شوید که خدمات پشتیبانی 24 ساعته و گواهینامه پرستاری را نیز ارائه می دهند تا انشالله در آینده با مشکل مواجه نشوید.

برای آسان‌تر کردن تصمیم‌تان، مواردی را معرفی کرده‌ایم که بهترین زمان برای استخدام پرستار کودک است:

کار می کند

اگر شما و همسرتان کار می کنید و هیچ کس برای مراقبت از کودک در طول روز در دسترس نیست، مراقبت روزانه می تواند کمک بزرگی باشد.

کودک بیمار است یا بیماری خاصی دارد

اگر کودک بیمار است یا دارای یک بیماری مزمن خاص است که نیاز به مراقبت یا حمایت پزشکی خاص دارد، یک پرستار کودک یا پرستار برای کمک استخدام کنید.

آیا دوست داری مسافرت کنی؟

گاهی اوقات به هر دلیلی مثل یک ماموریت، یک تعطیلات، یک رویداد خاص، نیاز به مسافرت دارید و نمی توانید فرزندتان را با خود ببرید، باید برای فرزندتان پرستار بچه پیدا کنید تا در خانه تنها نباشند. .

به دنبال مربی حرفه ای برای فرزندتان هستید؟

بسیاری از اوقات والدین برای آموزش مهارت‌ها به فرزندان خود پرستار بچه‌ها را استخدام می‌کنند. پرستار می تواند به کودک شما یک زبان خارجی مانند انگلیسی، ترکی، روسی، چینی، فرانسوی یا آلمانی را آموزش دهد. پرستار کودک می تواند از بازی های مختلفی برای آموزش دروس دیگری مانند ریاضی، فیزیک یا شیمی نیز استفاده کند.

شما می خواهید فرزندتان کسی را از مدرسه شما بیاورد

اغلب مادران و پدران نگران هستند که فرزندشان به تنهایی از مهدکودک یا مدرسه برگردد. اما به دلایلی نمی توانند از فرزند خود مراقبت کنند، حتی در این صورت پرستار می تواند خدمات ارزنده ای به خانواده ارائه دهد.

انواع مراقبین؛ چه نوع پرستاری برای فرزند من مناسب است؟ شرکت خدماتی تیک شهر


بسته به نیاز شما، پرستاران مختلفی برای کمک به شما و نوزادتان منصوب خواهند شد. پرستار تعیین شده شما با شرایط و نیازهای شما مطابقت دارد که معمولاً شامل 3 دسته زیر است.

کودک

اصطلاح پرستار یا پرستار بچه به افرادی اطلاق می شود که از کودکان مراقبت می کنند. این افراد اغلب در محیط های مختلف مانند خانه، مهدکودک یا مدرسه کار می کنند. این افراد می توانند به کودک شما در مورد نوشتن، زبان های خارجی، ریاضی و فیزیک آموزش دهند و از طریق بازی خلاقانه به رشد خلاقیت کودک شما کمک کنند.

دایه نه از خانه مراقبت می کند و نه آشپزی می کند، زیرا تنها وظیفه او خدمت به کودک است. این افراد به کودک شما زبان های مختلفی را آموزش می دهند و ممکن است معلم کودک شما در مهدکودک و دبستان باشند.

Umatric

ماماهای بیشتری به عنوان پرستار کودک شما و بیشتر به عنوان مادر خدمت می کنند. بیشتر این افراد روی مراقبت جسمی و روحی کودکان، انجام کارهای خانه، شیر دادن، تعویض پوشک و آشپزی برای کودکان و کمک به خانواده در تربیت فرزندان تمرکز می کنند.

پرستار بیمار

اگر نگران سلامت کودک بیمار خود هستید و نمی توانید به طور مداوم از او مراقبت کنید، یک گزینه مناسب تماس با خدمات پرستار کودک است. این پرستاران قادرند به موقع به کودک شما دارو بدهند و پزشک را همراهی کنند و سایر وظایف مرتبط را انجام دهند. البته باید توجه داشت که اگر بیماری فرزند شما حاد است یا نیاز به تزریق، تغییر پانسمان یا هر مراقبت پزشکی دیگری دارد، بهتر است از پرستار سوال کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.