پمپ کارواش صنعتی

۴۱۸ بازديد


پمپ کارواش صنعتی نوعی سیستم شستشوی بسیار قدرتمند است که برای شستشوی انواع سطوح، ابزارآلات صنعتی و قطعات ریز مورد استفاده قرار می گیرد. فشار بالای آب انواع پمپ های کارواش صنعتی باعث شد که فرآیندهای لایه برداری و حذف جرم ضخیم از سطوح با موفقیت انجام شود. این تجهیزات به انواع مختلفی تقسیم می شوند

come اما به طور کلی باید بدانید که مهمترین پارامترهایی که در خرید پمپ کارواش باید به آن توجه کرد «دبی آب» و «فشار خروجی آب» است.

انواع پمپ کارواش صنعتی

چنین تجهیزاتی را می توان بر اساس پارامترهای زیر طبقه بندی کرد:

فشار: به دو نوع پمپ فشار کم (فشار کمتر از 110 بار) و پمپ فشار قوی (بالای 110 بار) تقسیم می شوند.

نوع سوخت موتور: بسته به نوع سوخت مورد استفاده موتور، این تجهیزات به دو نوع «برقی» و «سوخت فسیلی» طبقه بندی خواهند شد.

نوع برق مصرفی: تولید الکتروپمپ های صنعتی برقی بر اساس اتصال به یک یا سه منبع تغذیه می باشد.

البته به لطف قطعات و سبک متفاوت می توان این دستگاه را به جنبه های دیگری نیز تقسیم کرد.

استفاده از پمپ های کارواش صنعتی

پمپ لباسشویی با توجه به طیف وسیعی از مزایا مانند دوام بالا، ظرفیت کاربردی خاص، قیمت مقرون به صرفه، سهولت کار با این تجهیزات و ... کاربردهای فراوانی دارد. برخی از کاربردهای اصلی این پمپ ها عبارتند از:

کارواش: برای بهبود کارواش، به یک یا چند سیستم کارواش نیاز دارید. با توجه به استفاده مداوم و طولانی مدت از این تجهیزات کارواش، توصیه می شود به سراغ پمپ های مخصوصی بروید که قابلیت سرویس دهی طولانی مدت را داشته باشند.

نظافت نما با پمپ کارواش: نقاط مرتفع ساختمان باید با نصب کلایمر، داربست و یا استفاده از طناب های ایمنی مضاعف تمیز شود. اما به لطف وجود این پمپ ها، اکنون می توان آب را به نقاط کثیف نما هدایت کرد و با فشار بالا تمیز کرد.

شستشوی اثاثیه و فضاهای عمومی: فضاهای پارکی و غیر پارکی و مبلمان در همه شهرها آلوده است. بدون شک بهترین گزینه برای شست و شوی آن ها با جت آب مخصوص شست و شوی ماشین ها است. naghshnews.ir/?p=36734

 
نظافت تجهیزات سنگین و نظامی: این پمپ ها به طور ویژه برای شستشوی انواع تجهیزات سنگین مسافری و باری و همچنین تجهیزات نظامی طراحی شده اند.

تجهیزات شستشو و قطعات صنعتی کوچک: ماشین آلات تولیدی بزرگ و قطعات صنعتی کوچک را می توان با این پمپ شستشو داد تا به یک گرد و غبار حرفه ای تبدیل شود.

حذف رسوب از شبکه های آبرسانی و فاضلاب یکی دیگر از کاربردهای این جت های آبی است. با استفاده از آن و اعمال فشار زیاد کانالی پر از لجن جامد باز می شود.

بهترین محصولات تعمیر خودرو

پمپ های ماشین شوی توسط تولید کنندگان بسیاری در سراسر جهان طراحی و تولید می شوند. با توجه به کیفیت عالی و در عین حال راحتی صادرات به کشور، 3 مدل زیر را می توان به عنوان بهترین پمپ های صنعتی حال حاضر بازار ایران معرفی کرد:

پمپ کارواش اینتر کاب

برند بوش

پمپ کارواش برتولینی.

اما هر کدام از مدل های فوق چه ویژگی های منحصر به فردی دارند؟

پمپ برند بوش

از جمله ابزارهای برند بوش می توان به پمپ های خاص و قدرتمند با فشار بالای 500 بار اشاره کرد. با توجه به قدرت قابل توجه این سیستم ها، از شیر اطمینان خاصی در آنها استفاده شده است. به یاد داشته باشید که از این ابزار قدرتمند برای شستشوی سطح قایق ها و مناطق بزرگ پر از آب کثیف استفاده می شود. قدرت جت های آب در ماشین لباسشویی های بوش این است که در صورت عدم استفاده 2 نفر می توانند فرد نگهدارنده پمپ را چندین متر پرتاب کنند!

پمپ ماشین لباسشویی

معمولاً استرس در نظر گرفته شده برای محصولات مختلف شرکت اصلی اینترنتی ایتالیایی بین 98 تا 500 امتیاز است. بنابراین کاربردهای متعددی دارند. توجه داشته باشید که محصولات اینتر اغلب در مواردی که فشار بالا مورد نیاز است استفاده می شود. پمپ کارواش اینتر طراحی فوق العاده ای دارد و با توجه به اینکه برنده جایزه بهترین سیستم مدیریت ایتالیایی شده است، مشخص است که کیفیت بی نظیری را ارائه می دهد.

همچنین برای ساخت این دستگاه از فناوری پیشرفته ای استفاده شده است. به طور کلی سطح ارتعاش پایین، سهولت کار با این دستگاه ها، دوام قابل توجه و ... از دیگر مزایای این پمپ ها می باشد.

کارواش صنعتی برتولینی پمپل

ویژگی اصلی پلت فرم پمپ برتولینی توانایی آنها در تولید در فشارهای کاری مختلف و سیالات مختلف است. بنابراین در طراحی، فشار آب این ماده از 110 تا 1000 بار محاسبه می شود. به لطف لیست بالای قطعات این برند در بازار ایران، برای تعمیر پمپ خودرو برتولینی با مشکلی مواجه نخواهید شد; این دستگاه ها اگرچه معمولی هستند، اما عمر کاری بسیار بالایی دارند و در حین کار حداقل لرزش را خواهند داشت.

بهترین پمپ های کارواش را از بهترین تولید کنندگان خریداری کنید

بازرگانی آب نرو یکی از حرفه ای ترین گروه های عرضه کننده تجهیزات صنعتی مرتبط با آب است که به طور مرتب طیف وسیعی از محصولات صنعتی مانند پمپ کارواش، گیربکس صنعتی، کف پاش، نازل مه پاش، کمپرسور باد، کلیه تجهیزات آبیاری و سوخت گازوئیل را عرضه می کند. ژنراتورها، پول نقد پمپ گل، پمپ های آبرسانی و ده ها محصول دیگر. حداکثر رضایت مشتری همیشه به معنای کیفیت تولید بالا و ساخت بادوام تجهیزات تولیدی گروه آب نرو است. برای اطلاع از شرایط قیمت، خرید انواع پمپ کارواش و سایر محصولات می توانید با کارشناسان این شرکت معتبر تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.