اینورتر INOT مدل GD270 با توان ورودی سه فاز 15 کیلو وات

۵۷۳ بازديد


اینورتر GD270 دارای عملکردهای حفاظتی ویژه برای پمپ ها، تمیز کردن زباله های پمپ، محافظت از لوله ها در برابر آسیب، جلوگیری از یخ زدن آب و غیره است.

دارای کارکرد پمپ/فن اتوماتیک در زمان و تاریخ منظم و از پیش تعیین شده (RTC) و ایستگاه پمپ آن قابلیت کنترل تمامی پمپ ها با اینورتر (کنترل چند پمپ) را دارد و مجهز به عملکرد بای پس برای راه اندازی می باشد. این خط همچنین دارای اتصال به چندین پمپ و شبکه آن است

ویژگی های اینورتر سری Inot GD270:

قابلیت کنترل کلیه پمپ های یک ایستگاه پمپاژ با یک اینورتر اینوت مدل gd270(کنترل چند پمپ).

دارای عملکردهای تخصصی حفاظت از پمپ مانند: جلوگیری از ترکیدگی لوله، جلوگیری از یخ زدگی آب، تمیز کردن خودکار بقایای پمپ و غیره است.

عملکرد راه اندازی چند پمپ و دور زدن لوله را دور بزنید

کارکرد خودکار پمپ/فن در ساعات و روزهای تعیین شده (RTC)

حالت اضطراری (حالت آتش) برای نادیده گرفتن هر گونه خطا یا توقف فرمان

اینورتر چگونه کار می کند؟

مفهوم ساخت اینورتر بسیار ساده است، اما در عمل بسیار دشوار است.

اینورتر واحدی است که به یک مبدل الکتریکی متصل است. یک موتور الکتریکی یا سایر کلیدهای اتوماتیک ورودی DC را با سوئیچ کردن اتصالات به جلو و عقب تغییر می دهد و AC ایجاد می کند.

دستگاه سوئیچینگ چیزی شبیه زنگ الکتریکی است که وقتی به آن وصل می شود کلید را مغناطیسی می کند و آن را برای مدت کوتاهی باز می کند و سپس خاموش می کند.

سپس فنر سوئیچ را به موقعیت خود برمی گرداند و این فرآیند چندین بار تکرار می شود. اینورتر به خودی خود برق تولید نمی کند. برق توسط یک منبع DC تامین می شود. ولتاژ ورودی؛ ولتاژ و فرکانس خروجی و مدیریت کلی توان به طراحی دستگاه یا مدار ما بستگی دارد.

چرا که نه

شرکت Invt در سال 2002 با تمرکز بر اتوماسیون صنعتی و بخش های انرژی با هدف ارائه محصولات و خدمات برتر به مشتریان خود تاسیس شد. در سال 2010، Innot به عنوان اولین شرکت دارای رتبه A در بورس اوراق بهادار شنژن فهرست شد.

اینوت ثامن  پیشرو در صنایع الکترونیک، اتوماسیون و فناوری اطلاعات است و به همین دلیل این شرکت موفق به دریافت جایزه ملی شده است. اینوت با پوشش کسب و کار اتوماسیون صنعتی، وسایل نقلیه الکتریکی، خطوط انتقال نیرو و حمل و نقل ریلی، 12 مرکز تحقیق و توسعه و بیش از 1300 پتنت تاسیس کرده است. اینوت همچنین صاحب اولین آزمایشگاه صنعتی با مارک های کیفیت ACT از UL-WTDP، TÜR-SÜD و CNAS است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.