افزایش دبی مال مهارت شما

۸۹۸ بازديد

 

Money Heist- La Casa De Papel adobe illustrator art design flat flat design illustration illustrator minimal vector اگر فکر میکنید به اندازه کافی شجاع هستید بههمراه دوستان به این خانه تسخیرشده بروید و با بدترین و ترسناکترین کابوسهایتان روبهرو شوید. در این کافه رستوران با مضمون آلپ در اسکی دبی به قدری آرامش بخش است، که پس از آن به اندازه کافی احساس شادابی خواهید کرد تا همه سرگرمی های برفی را از سر بگیرید. با عنایت به همین موضوع در ادامه مطلب شما را با آنچه در داخل مرکز خرید وافی مال انتظارتان را میکشد آشنا خواهیم کرد. شما برای دیدن زیباییهای این منطقه میتوانید از تورهایی که با قایق اجرا میشوند، از این محله بازدید کنید و از آن لذت ببرید. همچنین برای مطلب بهترین پارک های آبی دبی کلیک کنید. این پارک کوچک شامل لگولند دبی و پارک آبی لگولند، موشنگیت دبی، پارک بالیوود و ریورلند دبی است که با خرید بلیط میتوانید به تمامی این پارکها دسترسی داشته باشید.علاوه بر این پارکها، در این مجتمع رستورانها و غذاهای فوقالعادهای هم دارد که حتما این غذاها را امتحان کنید. نمایشهای فواره آتش، انبوهی از غذاهای خیابانی خوشمزه در امتداد خیابان کیوسک، بازار چات هندی و بازار شناور نیز از موارد دیگر هستند. علاوه بر این ها دبی مال، فواره دبی، جزایر نخل و ده ها جاذبه گردشگری دیگری که همیشه از آن ها به عنوان بهترین اماکن دیدنی امارات یاد می شوند، در این شهر قرار گرفته اند. در نهایت در قسمت استودیو فیلم بالیوود، تجربیات هیجانانگیزی مثل پرواز در آسمان را خواهید داشت.

از محبوبترین جاذبههای گردشگری دبی، دهکده جهانی یک رویداد فرهنگی و گردشگری سالانه منحصربهفرد است که طیف هیجانانگیزی از غرفههای خردهفروشی چند فرهنگی و سرگرمی را ارائه میدهد. از آنجایی که این شهر به ایران نزدیک است سالانه ایرانیان زیادی مخصوصا در فصول سرد سال یا نوروز به این شهر سفر میکنند. سالانه نزدیک به ۲۰ میلیون نفر از این مرکز تجاری دیدن میکنند. دبی یکی از شهرهای مهم و بزرگ کشور امارات متحده عربی و پایتخت تجاری آن به شمار میرود. دبی یکی از شهرهای مدرن و محبوب گردشگری در دنیا شناخته شده است و هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن جاذبه های خاص به این شهر سفر می کنند. دهکده جهانی در فصول سرد و به مدت 157 روز دایر است که در اینجا غرفههایی از ۷۸ کشور مختلف دنیا، از جمله ایران را خواهید دید که به شکل بناهای معروف هر کشور ساخته شده است. با وجود هوای گرم دبی این امکان برای شما فراهم میشود که اینجا نهتنها میتوانید از اسکی و اسنوبورد لذت ببرید، بلکه میتوانید از نزدیک پنگوئنها را نیز ببینید. همچنین شما میتوانید ماهی سر چکشی را در اینجا ببینید که نام خود را به دلیل شکل غیر معمول سر خود گرفته است. البته این را هم متوجه می شوید که یک سری از مطرح ترین جاهای دیدنی امارات در ابوظبی قرار گرفته اند. سالن اپرای دبی در سال 2016 به شکل یک کشتی ساخته شد و از آن زمان از جاهای دیدنی دبی و مرکز اصلی فرهنگی و سرگرمی دبی به شمار میرود. از تاریخ این شهر میتوان فهمید که این منطقه عنصر بانفوذ و قدرتمندی در رشد شهر دبی محسوب میشود، به دلیل ماهیگیری و صید مروارید در خور دبی، مهاجران این منطقه را به خود جذب میکند. درصورتی که در برنامه تور دبی شما، سافاری کویر نباشد، میتوانید خودتان برنامهریزی کنید و از تورهای یک روزه که در این شهر ارائه میشوند هیجان را در کویر دبی، در سافاری تجربه کنید.

باجههای خدمات مشتری یکی دیگر از قسمتهای جالب است که در محوطه قرار گرفته است و کارتهای تخفیف را به نام کارت پلاس اوت لت (Outlet Plus Card) در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدهد، که میتوانید با گرفتن این کارت، تخفیفهای بیشتری در خریدهای خود به دست آورید. کلیه این امکانات با بهترین کیفیت در اختیار مسافران قرار میگیرند. در حال حاضر برای اولین بار باید 400 هزار تومان مالیات بپردازید, این مقدار برای سفر دوم و سوم به ترتیب 600 و 800 هزار تومان است. این کانال فقط یک جاذبه نیست، بلکه به عنوان یک سیستم حمل و نقل کاربردی عمل میکند و مسیرهایی را برای رفت و آمد در داخل شهر فراهم میکند. این محله از جمله جاهای دیدنی دبی به شمار میرود که در بین گردشگران محبوب است و هرساله تعداد زیادی مسافر از این محله دیدن میکنند. این محله از خانه های زیبا، همراه با معماری سنتی و کاهگلی تشکیل شده است، بسیاری از دیوارهای خانههای این محله که بر فراز آنها بادگیرهای سنتی قرار دارد که حال و هوای قدیمی و جذابی دارند. بهطور دقیقتر، سفر به دبی در فصلهای پاییز و زمستان معمولا گرانتر است، زیرا آب و هوای مطلوب باعث میشود این فصلها به عنوان فصل اوج سفر در دبی شناخته شوند و هزینه آن بیشتر از سایر فصول باشد؛ در حالی که سفر در نیمه اول سال و در فصل بهار و تابستان به دلیل گرمای شدید ارزانتر است. آب و هوای دبی در ماه مارس بسیار خشک است. در این شهربازی شخصیت های معروف فیلم های هندی حضور دارند و می توانید با آهنگ های هندی برقصید، رنگ بازی کنید و از سالن های فیلم و تئاتر آن استفاده کنید. شما هم می توانید با رزرو تور دبی در این جشنواره حضور داشته باشید و از تفریحات و خرید لذت ببرید.

در شهر دبی، مجتمع هایی مانند مرکز خرید باتوتا، مرکز خرید وافی، مرکز خرید وافی امارات، مرکز خرید دیرا، و غیره وجود دارند که در آن ها تقریبا تمامی مارک های معروف و لوکس جهان حضور دارند و کالاهای گران قیمت خود را به مشتریان ارائه می دهند. در کل اگر شما کمی درباره مراکز تفریحی امارات جست و جو کنید، می بینید که بیشتر عنوان های موجود در لیست مربوط به جاهای دیدنی شهر ساحلی دبی می شوند. در این مجموعه، مرکز خرید مارینا مال نیز قرار دارد که یکی از بهترین مراکز خرید دبی به شمار میرود. 21 طبقه تالار در طبقات مختلف مرکز تجارت جهانی دبی قرار داده شدهاند. دقت داشته باشید که وقتی بلیط را خریداری می کنید قابل انتقال به افراد دیگر نیست و هزینه آن برگشت داده نخواهد شد و در ازای خرید موارد دیگر قابل تعویض هم نیست. همانطور که گفتیم، این محله در منطقهی صنعتی القوز در خیابان آلسرکل واقع شده است. محله بستکیه یا الفهیدی که تماشای آن شما را به یاد خانههای قدیمی جنوب کشورمان میاندازد، درواقع از قدیمیترین منطقه مسکونی در دبی است که در قرن نوزدهم توسط صیادان و تاجران پارچه از بستاک ایران همان استان هرمزگان امروزی در این منطقه ساخته شد. در طبقه همکف موزه آینده دبی تعداد زیادی فروشگاه وجود دارد که هم مواد خوراکی و نوشیدنی ارائه میکنند و هم میتوانید از آنجا هدایای ویژه خریداری کرد. داخل موزه شما میتوانید نمایشگاهی از تصاویر و اسناد تاریخی همراه با عکسهای قدیمی مربوط به سالهای ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۳ از شهر دبی وجود دارد را ببینید همچنین بخشی از این موزه مربوط به تصاویری از دریانوردی، ماهیگیری، صید مروارید و ساخت قایق است که این نوشتهها، سکههای قدیمی، نقشهها روند توسعهی امارات را نشان میدهند. موزه لوور، یک موزه تمدن و هنر است که مجموعهای با ارزش از آثار هنری و دستسازههای تاریخی و آثاری که تاریخ جهان، سیر تحول هنر و فرهنگهای متنوع را از دوران ماقبل تاریخ تا عصر حاضر به تصویر میکشند را به نمایش میگذارد.

محله بستکیه یک محلهی تاریخی در دبی است و کاملاً با مرکز شهر دبی تفاوت دارد. همچنین در این مجموعه امکان سافاری وجود دارد و استخر موج آن هیجان زیادی را به کودکان وارد می کند. اما قسمت عجیبتری هم وجود دارد، استخر پرورش مروارید! شاید اینطور به نظر برسد که با تجربه پاراگلایدرسواری در دبی هم مثل بالگردسواری است، اما باید بدانید که چشمانداز پاراگلایدر معمولاً بیشتر به طبیعت و سواحل اختصاص دارد اما بالگردسواری شما را به میان انبوهی از برجها و مناطق اطراف دبی میبرد. در این پارک می توانید با شخصیت های معروف دیزنی، ملاقات کنید و با کاراکترهای محبوبتان فیلم بازی کنید و از دنیای مهیج آن لذت ببرید. همچنین ویژگی خاصی که این مکان دارد، امکان ملاقات با پنگوئن هایی است که در این مجموعه نگهداری می شوند. در دبی مال نمیتوانید سیگار بکشید. پارک های تفریحی و پارک های آبی در دبی بسیار محبوب و البته ارزان هستند؛ بنابراین بیشتر گردشگران قصد دارند دست کم از یک پارک آبی دیدن کنند. در این مسیر انواع رستورانها و بارهای متنوع قرار دارند که میتواند تجربه خوبی برای گردشگران باشد اما بیشتر جذابیت و شهرت دبی مارینا به دلیل ساختمانهای مسکونی چشمگیر آن است.برج کایان که دومین برج مارپیچ بلند جهان است و همچنین برج الیت رزیدنت که سومین برج بلند مسکونی دنیا محسوب میشود در این منطقه قرار دارد. قلعه آل فهیدی (Al-Fahidi Fort) در سال ۱۷۸۷ میلادی برای دفاع از دبی با بلوکهای مرجانی سنتی ساخته شده است.

معماری این مسجد دقیقا مانند مسجد الزهرا قاهره است که در اواسط دوران خلافت فاطمیان ساخته شد که دو مناره با تزئینات سنگی ظریف دارد که مخصوصا شبها وقتی با نورافکن روشن میشوند، بسیار زیبا و نورانی است. این جزیره انسان ساز که طراحی بسیار زیبا و فوق العادهای دارد، بین افراد محلی و هم گردشگران پرطرفدار است. این منطقه به خاطر مناظری که در کنار آب میتوانید تماشا کنید بسیار پرطرفدار است که طول آن 8 کیلومتر است. درباره قیمت غذا باید گفت که قیمت یک بار سرو غذا در رستورانهای لوکس در سال 1400 حدود سه و نیم میلیون تومان بود که البته در سال 1401 این قیمت افزایش پیدا کرده است. این باغ از اکتبر تا آوریل باز است و در این بازه زمانی این باغ پذیرای ۱۰۹ میلیون شکوفه است که ۱۰۰ هزار تای آنها فرشی از گل بهشکل شخصیت کارتونی میکی موس ایجاد کرده است که وزنی حدود ۳۵ تن دارد. در حال حاضر، بیشترین درآمد شهر دبی از فروش ملک به شهروندان خارجی، اعطای اقامت، صدور دوباره کالا، ترانزیت مسافر و کالا، خدمات مالی و بازرگانی و گردشگری تامین میشود. این پیست که یکی از مشهورترین جاذبههای این شهر است، در مرکز خرید امارات جای گرفته است و در حال حاضر سومین پیست اسکی سرپوشیده بزرگ دنیا به شمار میرود. در دبی، بزرگترین چیدمان گل امارات به نام باغ معجزه قرار دارد که در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است. در لگولند دبی، می توانید از وسایل بازی استفاده کنید که همگی با لگو طراحی شده اند. همچنین در جای جای این ساختمان نقشه ها، نوشته های و سکه های قدیمی نگهداری می شوند. البته بر همه سفرها این مسئله تاثیر می گذارد و تنها به سفر در دبی مربوط نمی شود؛ زیرا معمولا در زمان های اوج سفر, هزینه ها افزایش می یابند؛ بنابراین اگر می خواهید سفر اقتصادی داشته باشید, حتما به این مسئله توجه کنید.

در کنار این ساحل زیبا اتاقها یا کلبههای ییلاقی وجود دارد که میتوانید برای یک روز، آنها را اجاره کنید. شما همچنین می توانید از تاکسی یا مترو برای رفتن به این مکان های توریستی استفاده کنید. در سفر به دبی بازید از این مکان را فراموش نکنید از جمله جشنوارههای خرید دبیمال در فصل زمستان در ماههای ژانویه و فوریه و در تابستان در ماههای اوت و جولای برگزار میشود. این خانههای قدیمی زندگی در دوران گذشته اماراتیها را به نمایش میگذراند و ویترینی برای نمایش صنایعدستی قدیمی از جمله سفال، پخت و پز و بافندگی به شمار میروند. برای استفاده حداکثری از بازدیدتان از بازار جمیرا، زمان کافی برای بازدید از آن در نظر بگیرید تا بتوانید از گشت و گذار در غرفههای بیشمار آن لذت ببرید. این برج با 321 متر ارتفاع که در جزیره مصنوعی قرار دارد به شکل بادبان ساخته شده است و یکی از لوکس ترین هتلهای جهان است. این پارک دارای پنج منطقه به نام¬های بلوار بالیوود، مومبای چوک، رویال پلازا، روستیک روین و استودیو فیلم بالیوود است. در منطقه روستیک روین شاهد فضای روستای فیلم لاگان هستید، این فیلم یکی از نامزد¬های جشنواره اسکار بود. این برج که به برج پرواز هم معروف است در منطقهی زعبیل و در حاشیهی نهر دبی قرار گرفته است.

برای دیدن نمای کلی این جزیره میتوانید سوار هلیکوپتر شوید و با اسکای دایوینگ پرواز کنید یا میتوانید در یکی از طبقات بالای برج مارینای دبی مثلا برای صرف ناهار جایی را رزرو کنید تا بتوانید تماشای یکی از محبوبترین جاذبههای گردشگری بنشینید. جمیل آرت سنتر در ساحل دبی کریک در محلهی الجداف یکی از جدیدترین مراکز هنری در دبی است و چندین گالری مختلف هنرهای مدرن از هنرمندان سراسر جهان را در خود جای میدهد. یکی از بخشهایی که سوق مدینه جمیرا را به یکی از خاصترین مراکز خرید دبی تبدیل میکند، وجود کانالهای آبی داخل بازار است. یکی دیگر از مزیت های این پارک، وجود غرفه های متنوع برای خرید صنایع دستی است و اگر دلتان می خواهد که از کشورهای دیگر، یادگاری خاصی داشته باشید، می توانید به آن ها مراجعه نمایید. یکی از مزایای این شهربازی سرپوشیده در این است که تمامی روزهای سال دایر می باشد و فرقی ندارد در چه ماهی به دبی میروید، می توانید به IMG مراجعه کنید. اگر حین آب بازی و تفریح، دلتان خواست که غذای لذیذی میل کنید، رستوران های مجموعه در اختیارتان خواهند بود. برای مثال، به جای صرف غذا در رستورانهای لوکس و صرف هزینههای گزاف میتوانید از غذای خیابانی یا رستورانهای متوسط استفاده کنید. پیشرفتهای این شهر بسیار سریع و چشمگیر بوده است، بهطوری که در حال حاضر این شهر، مقصد مهمی برای تاجران و گردشگران تمام دنیا محسوب میشود. مرکز تجارت جهانی دبی با بیش از 1,000,000 فوت مربع فضا بهترین انتخاب برای گردهمایی های صنعتی است.

در این مطلب قصد داریم که شما را با بهترین شهربازی های دبی آشنا کنیم. این مسجد در سال ۱۳۶۳ش در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع، روبروی بیمارستان ایرانیان واقع در منطقۀ جمیرا، خیابان الوصل، با مساعدت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و شیعیان خیر مقیم امارات و با پیگیری حجت الاسلام و المسلمین برقعی نماینده وقت امام خمینی در امارات بنا گردید و طی سالهای بعد با پیگیری نمایندگان آیتالله خامنهای در امارات، تکمیل و توسعه داده شد. به بازدیدکنندگان موزه این امکان داده می شود تا به یکی از شش ماموریت ملحق شوند، جایی که از آنها خواسته می شود خلبان ناوگان سیارکی، طراح زیستی در مدار زمین یا سفیر مستعمره مریخ شوند. برای رفتن به اوت لت مال دبی از اتوبوس های ۶۶ و ۶۷ نیز می توانید استفاده کنید که این اتوبوس ها مسیر خود را از منطقه بر دبی آغاز می کنند و شما برای رفتن به اوت لت مال باید در ایستگاه المنهاد ۲ پیاده شوید. برای رسیدن به آن از عرض بیابان دبی عبور می کنید و چند نقطه برای عکس برداری توقف می کنید که در طول مسیر به مزرعه پرورش شتر نیز بر می خورید که لحظات زیبایی را تجربه خواهید کرد سپس در نهایت به اردوگاه شبانه می رسید که می توانید تماشاگر غروب زیبای آفتاب نیز باشید؛ از تفریحات دیگر در سافاری می توان به شتر سواری ، شن سواری ، آرایش حنا ، رانندگی با اتومبیل های بیابان رو ، رقص دور آتش ، نوشیدنی های خاص ، هایلی بابلی (قلیان) ، لباسهای سنتی برای عکسبرداری ، اسکی روی شن و ATV سواری و … هتل آتلانتیس پالم یکی از برترین هتلهای دبی است که برای عکاسی بسیار مناسب است که در جزیره نخل جمیرا قرار دارد و از نقاط مختلف شهر قابل رویت است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.