ارزهای دیجیتال با ارزش و مشهور

۷۸۶ بازديد


ایده اتریوم توسط ویتالیک بوترین در سال 2013 مطرح شد. عرضه اولیه سکه در سال 2014 برگزار شد و شبکه در جولای 2015 راه اندازی شد. اتریوم از بدو پیدایش ایده های نوآورانه ای ارائه کرده است. ارز دیجیتال این پلتفرم اتر نام دارد و می توان از اتریوم برای ساخت توکن استفاده کرد.

هل دادن - هل دادن

ریپل یک بازی ارز دیجیتال است که برای تراکنش های ارزان و سریع طراحی شده است. این سیستم پرداخت در سال 2012 راه اندازی شد و از پول در شبکه خود پشتیبانی می کند. ریپل بر روی کار با بانک ها و توسعه ارز دیجیتال خود به نام XRP (XRP) متمرکز است.

لایت کوین - لایت کوین

لایت کوین توسط چارلی لی با تغییر کد بیت کوین برای انجام سریعتر پرداخت ها ایجاد شد. این ارز دیجیتال به ارز دیجیتال معروف است و یکی از قدیمی ترین ارزهای دیجیتال است.

بیت کوین کش - بیت کوین کش

یکی از معروف ترین فورک های بیت کوین که با تغییر اندازه بلوک در سال 2017 ایجاد شد. در سال 2018، بیت کوین کش به دو زنجیره ABC و SV تقسیم شد، بنابراین زنجیره ABC به عنوان بیت کوین کش به فعالیت خود ادامه داد.

چیست؟

کمی بعد گفتم که سیستم ارزهای رمزگذاری شده (Cryptocurrency) در شبکه ای فراگیر به نام Blockchain انجام می شود.

همچنین اشاره کردیم که این شبکه با کمک سیستم کاربر (کامپیوتر و در برخی موارد گوشی هوشمند) کار می کند. میلیون ها کاربر در این شبکه فعال هستند.

البته همه این میلیون ها نفر از افراد فعال در شبکه بلاک چین خریدار یا فروشنده نیستند. بنابراین این افراد باید دلیلی داشته باشند تا زمان، انرژی، هزینه و قدرت پردازش سیستم خود را به تراکنش های دیگران اختصاص دهند.

بحث ماینینگ به همین دلیل است و این افراد در واقع ماینر هستند. این افراد برخی از ارزهای رمزنگاری شده (مثلا بیت کوین) را برای انجام معادلات ریاضی برای معاملات و تراکنش ها دریافت می کنند و این وجوه را در کیف پول خود جمع می کنند که حساب های کاربری ویژه ای برای دریافت و مدیریت آنها هستند.

سپس وقتی موجودی آنها به سقف برداشت رسید، می توانند آن را برای خرید یا تبدیل آن به ارز واقعی (مانند دلار، یورو و ریال) خرج کنند.

شرایط ماینینگ چیست و برای ماینینگ به چه چیزهایی نیاز داریم؟قیمت ارز دیجیتال بیت ارز

هر کسی می تواند معدنچی شود. شما می توانید در این شبکه عظیم با استخراج درآمد کسب کنید. اما برای این، شرایطی وجود دارد که قبل از شروع باید در نظر گرفته شود. اول از همه، شما باید یک کیف پول بسازید.

وب سایت ها و سازمان های مختلفی وجود دارند که این فرصت را به شما می دهند. بر اساس نیاز خود می توانید از نسخه های آنلاین، دسکتاپ یا حتی موبایل این سایت ها استفاده کنید. با این حال، توصیه می شود از کیف پول رسمی شرکت بلاک چین که سیستم را تاسیس کرده است استفاده کنید.

البته این بستگی به ارزی دارد که با آن کار می کنید. به عنوان مثال، اگر با اتریوم و بیت کوین کار می کنید، برای ایجاد کیف پول انحصاری خود، از https://www.blockchain.com/wallet دیدن کنید و از طریق فرم مربوطه یک حساب کاربری ایجاد کنید. اما اگر می خواهید از سیستم های مطمئن دیگری در این زمینه استفاده کنید، وب سایت TREZOR توصیه خوبی خواهد بود.

پس از تأیید و ایجاد حساب شما، می توانید با ورود به این شبکه شروع به کسب درآمد کنید. اگرچه تبدیل شدن به یک ماینر موفق در مدت زمان کوتاه چندان آسان نیست، اما هنوز باید قبل از شروع کار بدانید که این سیستم چگونه کار می کند.

در حال حاضر از آنجایی که قیمت و مدت اعتبار ارز بیت کوین بالاتر از سایر ارزهای مشابه است، ما استخراج بیت کوین را پیش بینی می کنیم. البته ماهیت همه این ارزها عملا یکسان است. اگر این شرایط را داشتید، اکنون می توانید به مرحله بعدی بروید.

با توجه به محبوبیت ارزهای دیجیتال

صرافی بیت ارز دیجیتال به دلیل بازارهای پرنوسان، فناوری مورد استفاده و آرمان های آزادیخواهانه به سرعت در بین مردم محبوب شده اند.

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل جدید بودن نوسانات زیادی دارد و قیمت یکی از آنها می تواند در یک روز صدها درصد افزایش یا ده ها درصد کاهش یابد.

فناوری به کار رفته در ارزهای دیجیتال با استفاده از علم رمزنگاری، مبتنی بر ریاضیات، احتمال کلاهبرداری انسان را از بین می برد و سیستم های پرداخت را تشویق به صداقت می کند.

علاوه بر این، جنبه آزادسازی و حذف واسطه‌ها، افرادی را که نسبت به سیستم مالی سنتی بدبین بودند، نسبت به ارزهای دیجیتال نیز بدبین کرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.