همه چیز در مورد استفاده از ماشین لباسشویی

۷۴۶ بازديد


همه چیز در مورد لباسشویی

انتشار نتایج این تحقیق باعث جنجال و اعتراض اکثر شرکت ها و سازندگان این خودروها شد. دانشمندان و محققین با تحقیق بر روی آلاینده ها، باکتری ها و میکروب های پنهان در وسایل منزل و آشپزخانه شما مانند؛ سینک، دستمال، اسفنج، کابینت و حتی کنترل تلویزیون، VCR، دستگیره و لولا، پریز برق، لیوان یا فنجان چای در محل کار و غیره هشدار داده شده است.

این مطالعه و تحقیق در زمینه آلودگی های ناشی از استفاده نادرست از ماشین های لباسشویی و ظرفشویی می باشد که انتشار این تحقیق باعث جنجال و اعتراض بسیاری از شرکت ها و سازندگان قطعات یدکی لباسشویی بوش شده است. جربا نتایج تحقیقات خود را در مورد ارتباط بین ماشین لباسشویی و بیماری های انسانی منتشر کرد.

دکتر. چارلز جربا، محقق و استاد میکروبیولوژی در دانشگاه آریزونا، بیشتر عمر تحقیقاتی خود را با موضوع «کیفیت آب و آلودگی آب» گذرانده است، برای این منظور به همه جا حتی گوشه و کنار خانه ها سفر کرده است. .

وی میکروب ها و باکتری هایی که در محیط بسته و مرطوب خانه تولید، رشد و تکثیر می کنند را شناسایی کرد و در مورد عملکرد آنها هشدار داد. دکتر. جربا می گوید؛ وان ماشین لباسشویی شما یک پناهگاه امن برای باکتری ها و میکروب های رطوبت دوست است که می توانند باعث بیماری های پوستی یا آلرژی در افراد به خصوص کودکان شوند.

این میکروب ها و باکتری های خطرناک از طریق استفاده نادرست از ماشین لباسشویی ایجاد، تکثیر و منتقل می شوند. بنابراین به راحتی می توانند سلامت انسان را تهدید کنند. برای پیشگیری از چنین بیماری هایی، محققان توصیه هایی در مورد استفاده صحیح از ماشین لباسشویی ارائه کرده اند.

امکانات خشکشویی خوب

اول اینکه محل قرارگیری ماشین لباسشویی از نظر  نمابندگی لوازم خانگی بوش خیلی مهم است، کسانی هستند که به دلایل خاص یا ناآگاهی ماشین لباسشویی را در حمام، انبار یا حیاط قرار می دهند تا اینکه بدانند با این کار چه کنند. آنها برای خود و اعضای خانواده خود حقوقی دارند.

زیرا گذاشتن ماشین لباسشویی در حمام باعث رشد سریع میکروب ها و باکتری ها می شود. آلودگی ناشی از وسایلی مانند لباس، پرده و ملحفه به حمام راه پیدا می کند و در نتیجه افراد مستعد ابتلا به آلرژی، آسم و بیماری های پوستی هستند.

به همین دلیل ماشین لباسشویی باید در محیط باز مانند آشپزخانه نصب شود و مخزن، ماشین لباسشویی و پنجره های آشپزخانه باید باز بماند تا هوا و بخار بعد از کار خارج شود. این بخار محیطی مناسب برای رشد میکروب ها و باکتری ها ایجاد می کند.اگر نمی توانید ماشین لباسشویی را در محیط باز قرار دهید. و به زور در محیط های نامناسب مانند حمام و انباری رها شدند. پس از کار بر روی وسیله نقلیه، توالت یا اتاق انبار باید چند ساعت باز بماند تا هوا و دود خارج شود.

این محقق و میکروبیولوژیست با تاکید بر اینکه با خشک کردن لاستیک اطراف باک و حتی فضای داخل خودرو با حوله خشک از پخش شدن باکتری و میکروب روی لباس جلوگیری می کنید، می گویند حتی برای از بین رفتن کامل: بعد از هر بار استفاده، لاستیک را بشویید. ماشین، خشک با باد سرد!

لباس زیر خود را بشویید

لباس زیر یکی از منابع اصلی انتشار میکروب ها در محیط های بسته و مرطوب است. بهتر است لباس های زیر را جدا از سایر لباس ها در ماشین لباسشویی بشویید. زیرا ممکن است کثیفی و آلودگی ناشی از لباس های دیگر به لباس زیر سرایت کند. . و باعث تحریک پوست یا حتی عفونت در محل مصرف شود.

دکتر. جربا می گوید: حتماً لباس زیر خود را با آب بسیار داغ و مواد شوینده قوی بشویید و زیر نور مستقیم آفتاب خشک کنید. یا بهتر است لباس زیر خود را با دست بشویید تا از هر نوع آلودگی جلوگیری شود. اتو را از خشک شدن محافظت کنید.

روکش ها و ورق ها را بشویید

کدبانو خانم ها برای حفظ رنگ و ماندگاری رومیزی ها، کوسن ها و ملحفه ها، آنها را در آب سرد می شویند و در خشک کن خشک می کنند. بهترین ملحفه و روبالشی باعث ایجاد حساسیت می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.