همه چیز درباره پاکسازی پوست صورت مردان

۶۶۵ بازديد


دورانی که درمان های زیبایی فقط مختص خانم ها بود، گذشته است و امروزه مردان بیشتری به دنبال درمان هایی برای افزایش سلامت و زیبایی پوست خود هستند! پس اگر این بار با اصطلاح پاکسازی صورت مواجه شدید. اصلا تعجب نکنید. به همین دلیل در بین مردان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و بسیاری از آرایشگاه ها و اسپاهای مردانه خدمات مختلفی را در زمینه پاکسازی صورت مردان ارائه می دهند.

اگر می خواهید در مورد پاکسازی صورت مردانه و مراحل و فواید انجام آن بیشتر بدانید، حتما تا پایان قسمت با zibamun.com همراه باشید.

پاک کننده صورت مردانه چیست؟

برای درک بهتر این سوال، فقط به یک شستشوی روزانه صورت فکر کنید که فقط برای نیازهای خاص مردان طراحی شده است. آرایش صورت مردان و زنان یکسان است، اما آنها تمایل دارند روی مسائلی تمرکز کنند که ممکن است مردان دیگر با آن دست و پنجه نرم کنند، مانند سوختگی با تیغ، موهای رشد کرده، پوست کدر.

فیشال برای مردان نه تنها آرامش بخش است، بلکه ترمیم کننده است. در صورت استفاده از اسانس، معمولاً با رایحه های مطبوع و آشنا مانند چوب صندل و سرو همراه است.

به طور کلی، درمان‌های مختلفی برای پوست صورت مردان وجود دارد، اما اغلب آرایش‌های صورت مردان، تکنیک‌های ماساژ را با پاک‌سازی عمیق ترکیب می‌کنند تا ظاهری شفاف و جوان را برای پوست مردان تضمین کنند و طراوت و طراوت را حفظ کنند. .

وقتی پوست صورت مردان پاک می شود چه اتفاقی می افتد؟

اگر می خواهید برای اولین بار فیشال صورت انجام دهید، بدانید که صورت مردانه شما برای اولین بار آرامش و جوانسازی کامل را تجربه خواهد کرد. این اغلب با پاکسازی عمیق و لایه برداری سلول های مرده پوست شروع می شود. از بخار برای کمک به لایه برداری برای باز کردن منافذ مسدود قبل از استفاده از تونر استفاده می کند. معمولاً می توانید انتظار ماساژ ملایم صورت، گردن و شانه ها را در حین انجام دادن صورت داشته باشید.

مراقبت از پوست مردانه

چرا مردان باید فیشال انجام دهند؟

چه مرد و چه زن، صورت برای همه مناسب است. صورت مردان نیازهای خاص پوست آنها را برآورده می کند. اگر پوست شما ضخیم‌تر است، شاید مردان 25 درصد پوست ضخیم‌تری داشته باشند. این تنها تفاوت نیست. چگالی کلاژن بالایی دارد و سبوم زیادی تولید می کند که می تواند باعث آکنه شود. به همین دلیل شستشوی صورت مردان وجود دارد.

همچنین می توان نیمه بالایی صورت خود را همانند نیمه پایینی لایه برداری کرد (لیفت صورت باعث لایه برداری پوست می شود).

همچنین در فیشال صورت معمولا از مرطوب‌کننده‌ها، سرم‌ها و تونرهای عالی استفاده می‌شود و یک متخصص در این زمینه‌ها می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین انواع محصولات را متناسب با شرایط پوست شما معرفی کند. مراقبت از پوست شما در خانه

در طول درمان صورت، ماساژ صورت نیز دریافت خواهید کرد. مطالعات نشان داده اند که ماساژ صورت می تواند به سفت شدن پوست و جلوگیری از چین و چروک از جمله پای کلاغی کمک کند.

آیا باید پوست صورت را قبل از صورت مردان آماده کرد؟

به طور کلی، نیازی به تراشیدن ریش یا پوست ختنه گاه خود قبل از دریافت خدمات نظافت مردانه ندارید. برعکس، برای صورت مردانه با ریش مناسب است، زیرا محصولات استفاده شده می تواند برای موهای صورت مفید باشد و آن را سالم و نرم کند.

اما اگر می خواهید آن را برطرف کنید، فراموش نکنید که روز قبل آن را انجام دهید. اگر در روز پاکسازی صورت خود را اصلاح کنید، ممکن است باعث تحریک شود، بنابراین بهتر است حداقل 24 ساعت قبل از استفاده از یک درمان موضعی صبر کنید.

صورت مردانه


صورت مردانه شامل چه مواردی می شود؟

صورت مردانه شامل مراحلی مانند پاکسازی، لایه برداری، ماساژ، کرم، بخار و ماسک می باشد. بسته به نیاز پوست، انواع مختلفی از درمان های صورت وجود دارد. یکی از تفاوت های اصلی این است که پاک کننده های صورت مردانه می توانند به حل مشکلاتی مانند برآمدگی های تیغ و موهای زیر پوستی ناشی از اصلاح کمک کنند.


هر چند وقت یک بار یک مرد باید چهره داشته باشد؟

در حالت ایده آل، هم مردان و هم زنان باید صورت خود را هر چهار تا شش هفته یکبار بشویند. همانطور که گفته شد، همه نمی توانند متعهد به انجام درمان های زیبایی مکرر باشند، بنابراین انجام آن 4 بار در سال یا یک بار در فصل نیز تمرین خوبی است.

فواید پاکسازی صورت برای آقایان

اگرچه ممکن است آنها اعتراف نکنند، اما مردان بیش از آنچه که دوست دارند به بدن و سلامت خود توجه می کنند. پزشکان توصیه می کنند که پاکسازی صورت برای مردان به همان اندازه مهم است که برای زنان - اگر نه بیشتر!

مهمترین دلایل استفاده از آرایش صورت مردانه به شرح زیر است:

1. به باز شدن منافذ پوست و کاهش سایز پوست کمک می کند

افراد پوست ضخیم‌تر و منافذ پوستی بزرگ‌تری دارند که در نتیجه دید بیشتر و قرار گرفتن در معرض آلودگی و کثیفی بیشتر است. به دلیل سطح تستوسترون بالاتر نسبت به زنان، پوست مردان چربی بیشتری نسبت به پوست زنان تولید می کند و این میزان چربی بیشتر، همراه با منافذ بزرگتر، می تواند منجر به مسدود شدن منافذ، جوش های سرسیاه و آکنه شود.

پاک کننده های صورت می توانند به باز کردن منافذ و کاهش اندازه منافذ کمک کنند. این می تواند به جلوگیری از بسیاری از مشکلات پوستی مانند لکه ها، لکه های پیری، آکنه و غیره کمک کند. حتی اگر مردی از خشکی پوست رنج می برد، یک صورت مخصوص برای او وجود دارد که می تواند به مرطوب کردن پوست کمک کند. به همین دلیل است که برای مردان مهم است که به متخصص زیبایی مراجعه کنند. آنها به شما کمک می کنند تا بهترین درمان را برای نگرانی های خود پیدا کنید.


مرحله 1: پوست را تمیز کنید.

پوست خود را با یک شوینده مناسب با نوع و وضعیت پوست خود کاملا بشویید.

مرحله دوم: لایه برداری

درمانگر از محصولاتی استفاده می کند تا لایه بالایی پوست شما را لایه برداری کند و سلول های جدید و درخشان پوست زیرین را آشکار کند. این کار بلافاصله پوست شما را روشن تر و جوان تر نشان می دهد.

مرحله سوم: بخار

سپس صورت شما در معرض بخار قرار می گیرد تا منافذ پوست شما باز شود. این کار برای آماده سازی پوست شما برای جذب مواد مغذی که درمانگر از طریق ماسک ها و سرم ها برای درمان بیماری های پوستی ذکر شده استفاده می کند، انجام می شود.

مرحله چهارم: استخراج

سپس منافذ، جوش های سرسفید، جوش ها و سر سیاه از منافذ پوست پاک می شوند.

مرحله پنجم: ماساژ صورت یا ماساژ نقطه فشار

بسته به وضعیت فعلی پوست، پزشک از روغن مخصوصی برای درمان بیماری، بهبود و تجدید ظاهر پوست شما استفاده می کند. سرم با استفاده از نقطه ماساژ یا ماساژ صورت اعمال می شود.

مرحله ششم: از ماسک صورت استفاده کنید

این ماسک به صورت جداگانه با شرایط پوست و نوع پوست شما سازگار است. این ماسک از مواد خاصی ساخته شده است که برای مبارزه با مشکلات ناشی از پوست شما طراحی شده است. بسته به شرایط پوستی که نیاز به درمان دارد، می توان از ترکیبات مختلفی از مواد در قسمت های مختلف صورت استفاده کرد. ماسک کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده سرم در مرحله پنجم استفاده شود و مواد تشکیل دهنده خود ماسک به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کند.

مرحله هفتم: از تونر استفاده کنید

در مرحله بعد، از یک تونر برای باز کردن منافذ پوست استفاده کنید و بافت و ظاهر پوست خود را یکدست کنید.

مرحله 8: مرطوب مرطوب

مرطوب کننده از پوست شما در برابر آسیب های خورشید و محیط محافظت می کند. مرطوب کننده مورد استفاده بستگی به نوع و وضعیت پوست شما دارد.

مشاهده ادامه: آموزش پاکسازی پوست در تهران دکتر حبشی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.