حجم زیادی از بدن از آب هست

۹۰۶ بازديد

 

با اینکه قیمت تولید آب در دستگاه های تصفیه آب صنعتی در سیستم های ار او بسیار اندک میباشد، اما این سیستم 99 تا 100 درصد قادر به شیرین سازی و تصفیه آب است. برای اینکه بهترین انتخاب در برند و نوع و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی را داشته باشیم، باید از راهنمای خرید دستگاه تصفیه کننده آب استفاده نماییم.در این بخش بطور مختصر انواع دستگاه تصفیه آب و نکات مهم خرید دستگاه تصفیه آب را شرح میدهیم . 2. توجه به برند دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی: از مهم ترین نکات برای خرید تصفیه آب نیمه صنعتی توجه به برند است به این صورت که اگر برند دستگاه خریداری شده دارای کیفیت و استانداردهای لازم باشد سطح کیفی آب خروجی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. به همین خاطر برای جلوگیری از ایجاد طعم و بوی احتمالی ناشی از راکد ماندن آب در مخزن از یک فیلتر کربن خطی با عنوان پست کربن در دستگاه های تصفیه آب استفاده می شود، تا قبل از استفاده نهایی شما بو و یا طعم احتمالی تاثیر تانک بر آب مخزن حذف شود. فیلترهای مواد معدنی تمامی املاح مورد نیاز بدن که در آب موجود هستند را مانند کلسیم، منیزیم و …

حجم زیادی از مواد تشکیل دهنده بدن انسان آب است به همین دلیل باید به طور مداوم آب بدون املاح اضافی به بدن برسد تا بدن بدون مشکل بهادامه حیات خود ادامه دهد. طول عمر دقیق این فیلترها به میزان املاح موجود در آب بستگی دارد و هر زمان که رنگ فیلتر مایل به قهوهای شد باید فیلتر جدید را با آن جایگزین کنید. این آلاینده ها به جای اینکه تولید شوند در نهایت به زمین می رسند. از آنجاکه هزینه خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بالاست، این دستگاه نیاز به مراقبت و تعویض برخی قطعات دارد. برای همین قیمت تعویض فیلتر تصفیه آب نیز متفاوت خواهد بود. این موضوع به علت ظاهر متفاوت مدل رومیزی است. تعداد فیلترها در دستگاههای مختلف تصفیه آب متفاوت است اما معمولا فیلترهای مرحله 2 و مرحله 3 در این دستگاهها به تعویض نیاز دارند. این دستگاه قابلیت جابجایی دارند و بر حسب سیستم فیلتراسیون آنها ( اولترا فیلتراسیون یا اسمز معکوس ) و تعداد فیلتر به کار رفته در آنها انواع مختلفی دارند. این موضوع نشان می دهد افزایش تعداد فیلتر در دستگاه تصفیه کننده آب خانگی همیشه به معنای کیفیت بهتر نمی باشد. مجموع هردو سختی آب که با نام سختی کل شناخته شده است، در اصفهان بین 135 تا 175 ppm بوده که مقداری مجاز است و مشکل خاصی برای مصرفکننده ایجاد نمیکند.

حد مجاز کلر آزاد آب ورودی نیز باید 0.1 میلی گرم بر لیتر باشد، در غیر این صورت باعث تخریب غشا می شود. خرید آنلاین امکان مقایسه و بررسی محصولات را به صورت کامل و دقیق در اختیار شما قرار میدهد. لازم به ذکر است پیش از اقدام به تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خود، ابتدا فلکه آب ورودی به دستگاه را بسته و دستگاه را خاموش کنید سپس فیلتر را تعویض کنید. 7. آیا دستگاه تصفیه آب می تواند فشار ورودی آب را محدود کند؟ همچین این مخزن فشار آب تصفیه شده روی شیر را نیز تعیین میکند پس در صورتی که فشار آب بسیار کم است میبایست مخزن ذخیره بررسی شود. دانستن قیمت تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی موضوع مهمی در تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب است. محفظه فیلتر دستگاه: این محفظه همان مکانی هستند که برای نگهداری فیلترها در نظر گرفته شده است، هر یک از فیلتر های اول تا ششم جای مخصوص به خود را دارند و در مکان مشخصی قرار میگیرند. اما همیشه آب آشامیدنی کاملا تصفیه نمیشود، به همین جهت با گذشت زمان استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به امری معمول در مصارف خانگی تبدیل شد. بنابراین توصیه می شود که فقط از شرکت های معتبر و شناخته شده خرید نمایید تا محصولی با کیفیت و اصلی به شما ارائه شود و علاوه بر آن گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش نیز داشته باشد.

تا علاوه بر اطمینان از اصالت کالای خریداری ، در صورت نیاز بتوانیم از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شویم . جوی مارکت به عنوان یکی از قدیمیترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، صداقت در ارائه ، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصلبودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاههای معتبر جهان، به بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم تصفیه آب ایران تبدیل شود. ارتفاع، عرض و عمق دستگاه به ترتیب 50 ،40 و 25 سانتی متر است. از طرفی شرکت های سودجو با اضافه نمودن فیلترهای بی فایده و اضافی به دستگاه تصفیه کننده آب خانگی ، به دنبال فروش گران تر محصولات به مشتریان هستند. گاهی اوقات فقط حرف گارانتی و خدمات پس از فروش میشود، اما در واقعیت به آن عمل نمیشود. دستگاه آب شیرین کن 6 مرحله ای یکی از جامع ترین دستگاه های تصفیه کننده آب است که در بازار وحود دارد، این دستگاه ها قیمت بسیار مناسبی دارند و یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار ایران و جهان به حساب می آیند. دستگاههای تصفیه آب رومیزی در دو مدل مخزن دار و بدون مخزن تولید میشوند، دستگاه تصفیه آب بدون مخزن یک دستگاه کوچک است که روی شیر نصب شده و هر زمانی که شیر آب را باز کنید به شما آب تصفیه شده میدهد.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir خرید تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.