شباهت ها و تفاوت های خرید بک لینک و گزارش خرید چیست؟ شباهت ها و تفاوت های خرید بک لینک و گزارش خرید چیست؟

۷۷۱ بازديد
در این مقاله ما دو راه حل سئو خارجی را با هم مقایسه خواهیم کرد. رپورتاژ آگهی (رتبه رپورتاژ آگهی) و رتبه بک لینک و هر کدام را از جنبه های مختلف بررسی می کنیم.
کارآفرینان برای رسیدن به بالاترین نتایج جستجوی گوگل در زمینه شغلی خود تلاش می کنند. سئو یکی از مهمترین مفاهیم کسب و کار امروزه است. برای اینکه در صفحه نتایج ظاهر شوید و از مزایای آن بهره مند شوید، باید محتوای مفید و ارزشمندی ایجاد کنید تا مخاطبان شما بتوانند از وب سایت شما بازدید کنند و پاسخ سوالات خود را بیابند.
اکنون که در مسیر درستی قرار گرفته اید و محتوای اولیه را در وب سایت خود منتشر کرده اید، وقت آن است که کارهای خارج از سایت را برای تقویت و بهبود عملکرد سئو خود انجام دهید. در این مقاله به مقایسه دو راهکار سئو خارجی یعنی گزارش فروش (ترتیب گزارش فروش) و سفارش بک لینک می پردازیم و هر کدام را از جنبه های مختلف بررسی می کنیم.
آشنایی با رپورتاژ آگهی (گزارش های تبلیغاتی).
محتوایی که کسب و کار شما در وب سایت های محبوب پست می کند، گزارش تبلیغات نامیده می شود. با ارسال چنین مطالبی می توانید شهرت خوبی در گوگل به دست آورید و چند لینک (بسته به قوانین سایت ناشر) به دست آورید. گزارش ها یا تبلیغات را می توان برای اهداف مختلفی مانند افزایش آگاهی از برند و بهبود سئو تهیه کرد. برای نوشتن گزارش مهم است که متن شما شبیه تبلیغات نباشد و توجه مخاطب را به خود جلب کند. در حالت ایده آل، اگر دغدغه یا مشکلی از مخاطبان خود را به عنوان موضوع گزارش خود انتخاب کنید و آن را با توجه به لحن رسانه ای که موضوع شما را منتشر می کند، بنویسید، بیشترین تأثیر را خواهید داشت. این رویکرد علاوه بر بهبود قابلیت های سئوی سایت شما می تواند مخاطبان هدف شما را درگیر کند. پس خیلی ساده نگیرید.
بک لینک های Acony
بک لینک ها لینک هایی هستند که در وب سایت های محبوب قرار می گیرند و به وب سایت شما اشاره می کنند. طبق قوانین گوگل، وب سایتی که می خواهد به وب سایت دیگری لینک دهد باید ارگانیک باشد. در غیر این صورت، گوگل صفحه فرود را جریمه می کند. به همین دلیل وب سایت های معروفی برای خرید بک لینک وجود دارد: نشونت (https://neshoonet.ir)، سئوسل (https://seocell.ir) و غیره.
اگر می خواهید از بک لینک استفاده کنید، باید این کار را به طور طبیعی انجام دهید. دریافت بک لینک های زیاد از یک سایت قدیمی یا به اصطلاح قدیمی برای گوگل بسیار بدیهی است و شما را جریمه می کند. هنگامی که از وب سایت های معروف و محبوب در گوگل لینک دریافت می کنید، اول به یاد داشته باشید که از نظر محتوا و سئوی داخلی (SEO) بهبود پیدا کنید و ثانیاً با استفاده از این روش تا حد امکان لینک دریافت کنید.
تفاوت بین رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟
وقتی یک گزارش تبلیغاتی خریداری می کنید، یک وب سایت رسانه ای کامل دارید، می توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید و مشکلات مخاطبان هدف خود را حل کنید. مزیت این کار این است که کسب و کار شما به طور کامل نمایندگی می شود. این گزارش به صورت دائمی در وب سایت رسانه در دسترس خواهد بود و لینک های آن دائمی است. شما همچنین می توانید از تصاویر استفاده کنید و سعی کنید با استفاده از این نوع محتوا مخاطبان خود را درگیر کنید. از طرف دیگر، بک لینک ها فقط در سایدبار یا فوتر یا حاشیه وب سایت قرار می گیرند (البته اگر بخواهیم از این طرف به بک لینک ها نگاه کنیم، زیرا لینک های موجود در رپورتاژ تبلیغات نیز بک لینک هستند، اما بهترین نوع از بک لینک). در نتیجه فرصتی برای ارائه کسب و کار خود به صورت بک لینک در سایدبار یا فوتر نخواهید داشت و می توانید وب سایت خود را تنها با یک لینک و یک کلمه به مخاطبان خود معرفی کنید. همچنین فراموش نکنید که این لینک ها دائمی نیستند و پس از مدتی لینک دیگری جایگزین می شوند. اگر آن بک لینک را به طور مداوم به روز نکنید، باید هزینه های گزافی برای تمدید بپردازید.
رپورتاژ بهتر است یا بک لینک؟
شباهت ها و تفاوت های خرید بک لینک و گزارش خرید چیست؟ شباهت ها و تفاوت های خرید بک لینک و گزارش خرید چیست؟اینکه کدام یک بهتر است کاملاً به برنامه شما بستگی دارد. اما در کل رپورتاژ آگهی تاثیر زیادی بر سئو خارجی دارد و رتبه وب سایت شما را از نظر نتایج تجاری بهبود می بخشد. کارشناسان در این زمینه به احتمال زیاد به شما توصیه می کنند که شروع به انتشار پیام های بازاریابی کافی کنید. سپس از سایت های رسانه های اجتماعی بک لینک بخرید. اما در نهایت به استراتژی شما بستگی دارد.
اپراتورهای مختلف تجاری باید از خدمات لینک بیلدینگ به درستی استفاده کنند تا سایت های خود را در بین رقبای خود در دنیای رقابتی امروز بهتر قرار دهند. در بین خدمات مختلف لینک بیلدینگ، رپورتاژ تبلیغات و بک لینک بیشتر از روش های دیگر رایج است و هر کدام در شرایط خاص خود ممکن است نتایج متفاوتی داشته باشند. پس برای به دست آوردن نتایج خوب بهتر است از خدمات سایت های معتبری استفاده کنید که برخی از آنها در این توضیحات کمی بالاتر به شما معرفی شده اند. البته در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره 09114934623 نیز تماس بگیرید و در مورد طرح سئوی خود با متخصص در این زمینه مشورت کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.