دانلود رایگان نرم افزار pm

۷۲۱ بازديد

سیستم پخش دارای امکاناتی مانند برنامهریزی مسیرها، بستهبندی کالاها و امکاناتی برای توزیع کالا میباشد. امکان تعریفمراحل تولیدی و برنامهریزی تولید جهت استفاده بهینه از منابع هدف سیستم تولید است. این نسخه برای استفاده سریع و آسان در مجموعههای کوچک و متوسط خصوصی بر اساس قوانین وزارت کار و امور اجتماعی طراحی و پیادهسازی شده است و تمامی پارامترهای آن از قبل پیکربندی و آماده شده است. جهت کاهش هزینهها و دستیابی به امکان توسعه آسان و سریع نرمافزارهای خاص، نیاز به وجود ابزاری است که بتواند بدون نیاز به برنامهنویسی امکان طراحی و تولید نرمافزارهای خاص و بومیسازی نرمافزارهای موجود را فراهم نماید. افزایش حجم اطلاعات در واحدهای تعمیرات و نگهداری و لزوم بررسی و تجزیه و تحلیل اطلاعات به منظور تصمیم گیری مناسب، نیاز به مکانیزه کردن را در امر تعمیرات نگهداری بیش از پیش نمایان میسازد. از قابلیتهای استفاده از سیستم های مکانیزه میتوان به امکان دسته بندی عیوب, علل خرابی و علل تاخیر در انجام فعالیتها اشاره نمود و بدین ترتیب امکان بررسی آمارهای مربوطه فراهم میشود.
دانلود رایگان نرم افزار pm

نیز یکی از فراگیرترین ابزارهای تشخیص دلایل ریشهای خرابی میباشد. یک نرمافزار جامع حقوق و دستمزد میباشد که دارای قابلیت انعطافپذیری بسیار بالایی است. سیستمهای کامپیوتری نگهداری و تعمیرات(CMMS) و مفهوم قابلیت اطمینان نیز از این دسته میباشند. استفاده از CMMS برای شناسایی ضایعات نگهداری پیشگیرانه یکی دیگر از ابزارهای موجود در اختیار تیم نگهداری و تعمیرات است. با بررسی دقیق فرآیندهای پیدرپی، می توان میزان قابلیت بحران هر جزء از تجهیزات و قطعات آنها را تعیین کرد؛ ورودیها و خروجیهای فرآیندهای مهم و همچنین زیر فرآیندهای مربوطه را شناسایی کرد؛ بعلاوه نقاطی را که خرابی بالقوه میتواند در ورودیها و خروجیهای مهم ایجاد اختلال کند، را معین ساخت. یکی از روشهای کارآمد برای متمرکز کردن فعالیتها و نگهداری و تعمیرات روی مراقبت از تجهیزات، معرفی رابطة بین قابلیت اطمینان تجهیزات و نرخ بهرهوری عملی، میباشد. نرم افزار IMPACT و ماژولهای جانبی آن یکی از این گونه نرم افزار ها می باشد که توسط شرکت سنا در ایران پیاده سازی شده است .این نرم افزار در محیط VB برنامه نویسی شده و Backend آن Oracle ۸i / ۹i میباشد .این سیستم Client/ Server بوده وتحت / ۲۰۰۰ / ۹۸/ XP NT Windows اجرا میگردد.

لیکن از آن روز تاکنون این برنامه با افزایش دانش اعضا، ویرایش شده است. این سیستم ضمن فراهم آوردن بستر مناسب ثبت اطلاعات فنی ماشین آلات و برنامه ریزی پیشگیرانه، به بهبود راندمان تولید و افزایش کارکرد تجهیزات کمک فراوان می کند. استفاده از SewerGEMS باعث کاهش هزینه های مالی و زمانی و افزایش دقت و بهین سازی مدلهای شما خواهد شد. یکی از تصمیمات کلیدی در هر برنامة مدیریت قابلیت اطمینان این است که چه زمانی دستگاه مدنظر را تعمیر و چه زمانی آنرا با دستگاه جدیدی جایگزین کنیم. ارتباط با فایل قطعات انبار و تحت شبکه کارکردن به انظمام قابلیت مدیریت کاربران و محدود کردن اختیارات آنها از مزایای سیستم مکانیزه میباشد. بعد از نصب اولیه نرم افزار دانلود شده ، جهت فعال سازی نرم افزار ، فایل لایسنس خریداری شده به نرم افزار معرفی شده (در زمان فعال سازی لایسنس ،نرم افزار باید به اینترنت متصل باشد) و نرم افزار بصورت اتوماتیک و هوشمند اقدام به فعال سازی نرم افزار نموده و کلیه موارد لازم جهت استفاده از نرم افزار در این فرایند لحاظ می گردد . شاید در اینجا بتوانم منظور خود را از تمثیل ابتدای متن بهتر بگویم.
نرم افزار جامع نگهداری و تعمیرات

این باعث می شود تا سازمان هر چه سریعتر به هدف خود در بخش نگهداری و تعمیرات دست یابد. در مقاله نگهداری و تعمیر سعی شده به سیر تکاملی تعمیرات و نگهداری پرداخته شود. اگر پاسخ شما به هر یک از این پرسشها “بله” است، پس نرمافزار CMMS موردنظر خود را که نیازهای کسبوکار شما را برآورده میکند، پیدا کردید. به ادعای موسسه تحقیقات بین المللی Gartner امریکا، این نرمافزار جز سه نرمافزار برتر دنیا در میان رقبای خود است. این نرمافزار، دادههای بدست آمده را آنالیز کرده و سپس آن دسته از فعالیتهایی که در محدودة کنترل تعریف شدة توسط کاربر نمیباشند را معرفی میکنند. بدیهی است برای دستیابی به اهداف ذکر شده نیاز به استقرار یک سیستم مکانیزه و جامع مکاتبات اداری در سازمان میباشد که اولا کلیة اطلاعات نامهها را بتوان به سرعت و سهولت در آن ثبت و نگهداری کرد و ثانیا با دستیابی سریع و امن، با توجه به سطوح دسترسی و سازمانی افراد، دستیابی به سوابق مکاتبات و ردگیری مراحل انجام کار بر روی آنها را به سرعت امکانپذیر نمود. پس از تعریف کامل اطلاعات تجهیز، میتوانید بر اساس بازههای زمانی مدنظر خود (هفتگی، ماهانه، سالانه و غیره) و همینطور میزان کارکرد تجهیز، فعالیتهای PM خود را تعریف کنید تا نرم افزار در موعد مقرر به شما آلارم دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.