موکت های اداری شامل موکت آداری تایل و رولی است

۶۳۲ بازديد

موکت نسوز و ضد حریق اداری


کفپوش ها مقاومت متفاوتی در برابر حرارت دارند، که موکت ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. بهتر است بدانید که موکت نسوز و ضد حریق وجود ندارد. فقط میزان واکنش به آتش در کفپوش ها به ویژه موکت ها درجه بندی متفاوت دارد. به تعبیری دیگر اصطلاحا کند سوز هستند.

 

ضرورت کاربرد موکت نسوز

 

برای رعایت ایمنی در ساختمان های بزرگی چون هتل ها، سالن اجتماعات و سینماها استفاده از موکت یا کفپوش نسوز دارای اهمیت بالای است، زیرا اگر زمانی آتش سوزی رخ داد، کفپوش باعث افزایش آتش نباشند. در نتیجه بهتر است از انواع موکت های که وجود دارند، موکتی با ویژگی کندسوز انتخاب کنید تا ایمنی ساختمان خود را تا حدی بالا ببرید.

 

استاندارد های موکت اداری نسوز

 

استاندارد های برای موکت نسوز وجود دارد که با حروف و اعداد مختلف نمایش داده میشوند. برای مکان های عمومی چون آمفی تئاترها، سالن های کنسرت و سینما ها قوانین در این رابطه وجود دارند که اجباری است. زیرا باید در صورت حریق، جان انسان ها به خطر نیفتد. همان گونه که گفتیم هیچ موکتی قابلیت ۱۰۰ درصد ضد نسوز بودن را ندارند، اما میتوان موکت های که مقاومت بالایی در برابر اصطلاک دارند و در هنگام آتش سوزی و سوختن، گازهای سمی تولید نمی کنند را تهیه کنید.

 

استاندارد آتش سوزی

 

زمانی که مکان‌ های عمومی را با موکت یا کفپوش‌ های دیگر فرش می کنند باید استاندارد‌هایی رعایت شود که به این استاندارد‌ها مقاومت در برابر گسترش حریق می‌گویند. بر اساس این استاندارد‌ باید از موکت‌های کند سوز در مکان‌ های عمومی استفاده کرد، تا در صورت پیش آمدن حریق شعله‌ور نشوند.

 

استانداردهای معتبر شامل موارد زیر است:

 

آمریکا: استاندارد ASTME648

 

این استاندارد دارای دو زیر گروه class 1 ، 2class  است. اگر ویژگی های موکت در class 1 قرار بگیرد یعنی موکت از مقاومت خوبی برخوردار است.

 

انگلستان: استاندارد 4796 BS

 

این استاندارد دارای سه زیر گروه high level, medium level, low level  است. بهترین موکت در برابر آتش و حرارت باید در دسته high level  قرار گیرد.

تفاوت موکت اداری و خانگی چیست؟ یکی از عناصر که در دکوراسیون فضا بسیار موثر است، کفپوش می باشد. کف پوش های متفاوتی وجود دارند که در بازار عرضه شده اند مانند؛ لمینت، سرامیک، موکت و ... است که افراد میتوانند با توجه به دکوراسیون، محیط و سلیقه خود یکی از کفپوش ها را انتخاب میکند.

 

تفاوت موکت اداری و خانگی

 

موکت ها در انواع طرح ها و مدل ها است و با توجه به هر مکان، کف پوش مناسبی وجود دارد. مطمئنا فضای اداره با فضای خانه تفاوت دارد و ما در این مقاله این تفاوت ها را بررسی میکنیم.

 

بافت موکت

 

در محیط های پر رفت و آمد باید بافت موکت به گونه ای انتخاب شود که استحکام و دوام کافی داشته باشد و دچار سایش نشود. موکت های با بافت لوپ پایل میتوانند گزینه مناسبی برای ادارات باشند. موکت تایل یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت ها، ادارات و محیط های پر تردد است. در خانه میتوان از موکت های کات پایل با پرزهای بلند استفاده کنید که داری نرمی و لطافت است.

 

ضد آلودگی

 

در فضای اداری به خاطر تردد بسیار زیاد افراد با کفش، گرد و غبار زیادی بر روی موکت می نشیند. به همین علت موکت که در این فضا قرار میگیرد میتواند گرد و غبار فضا را نیز به خود جذب کند و از بروز آلرژی جلو گیری کند. در محیط خانه نیازی به چنین موکتی نیست.

 

راحتی در نظافت

 

الیاف لوپ پایل به گونه ای است که گرد و غبار کمتر به آن نفوذ میکند، به همین علت تمیز کردن و شستن آن بسیار راحت است. الیاف کات پایل بیشتر در خانه ها استفاده میشوند و گرد و غبا بسیار زیادی را به خود جذب میکنندو شست و شوی آن ها نیز حساس و سخت تر است. به همین دلیل این موکت را کمتر در آشپزخانه و اتاق کودک به کار میبرند.

 

ویژگی های دیگر موکت اداری

عایق صدا و کاهش صدا محیط اداری

کند سوز بودن و جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن

استفاده از رنگ های که کثیفی را کمتر نشان میدهند.

واردات موکت اداری- موکت تایل یکی از جدید ترین کف پوش های است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. این محبوبیت باعث شده علاوه بر تولیدات داخلی، شاهد واردات آن از کشورهای دیگر باشیم. این سبک موکت به راحتی نصب و استفاده میشوند. برای خرید یک محصول مطمئن و با کیفیت باید اطلاعات کافی را بدانید، سپس برای تهیه محصول مورد نظر خود اقدام کنید. برای انتخاب درست یک محصول میتوانید از یک مشاور کمک بگیرید. کیفیت در این نوع محصول مورد بسیار مهمی است که حتما باید آن را جدی بگیرید.

 

 انواع موکت های موجود در بازار

 

مهم ترین وجه تمایز در این موکت ها طرح و کیفیت آن ها است.

 

واردات موکت اداری 

 

موکت ها نیز همانند بسیاری از محصولات موجود در بازار هم از نوع وارداتی موجود است. بی تردید خریداران انتظار دسترسی به مدل های جدید و مدرن را دارند. زیرا تولیدات کشور های مانند آلمان به روش های مدرن تر و حرفه ای تر تولید میشودند. در نظر گرفتن خواسته مشتریان باعث شده است تا بهترین محصولات را گرد هم آوریم.

 

قیمت موکت تایل و سیزال

 

موکت تایل یکی از تولیدات سال های اخیر است که توجه بسیاری از طراحان را به خود جذب کرده است. زیرا با استفاده از این محصول جدید توانسته اند جلوه خاصی را به دکوراسیون محیط های اداری ببخشند. قیمت موکت تایل متفاوت است و شما برای دریافت قیمت روز انواع موکت های اداری میتوانید از مشاوران شرکت پرچین موکت کمک بگیرید.

 

خرید موکت تایل به دلیل تنوع رنگ و طرح اهمیت، محبوبیت و توجه زیادی را به خود جذب کرده است. به این ترتیب ما سعی کرده ایم زیباترین و متنوع ترین طرح ها وارداتی و برند های معتبر ایرانی را در دسترس مشتریان قرار دهیم. به آنها در شناخت، انتخاب و خرید گزینه مناسب برای محیط اداری کمک  کنیم.

پرچین موکت-نقش موکت اداری چیست؟

 

امروزه از موکت اداری برای خلق فضای مدرن با جلوه زیبای بصری استفاده پر رنگی میشود. موکت اداری توانسته در مدت زمان کمی توجه افراد بسیاری را از جمله، افراد مشکل پسند را به خود جذب کند. استفاده از موکت اداری در محیط های اداری و شرکت ها باعث کاهش آلودگی صوتی، بالا رفتن تنوع در طراحی دکوراسیون، صرفه جویی در هزینه ها و کاهش خطر آتش سوزی میشود.

 

موکت اداری چیست؟

 

از گذشته موکت و فرش در فرهنگ و تاریخ ما ایرانیان نقش پر رنگ و مهمی را ایفا کرده است. هر یک از ما ها به سلیقه و معیار خود، موکت و فرش را برای کفپوش تهیه کرده ایم. پرچین موکت از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه برای ساخت محصولات خود بهره میبرد. همیشه به دنبال وارد کردن بهترین نوع موکت های اداری است. تا بتواند بهترین نوع موکت اداری، موکت تایل و موکت سیزال را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 

شرکت پرچین موکت

 

ما، شرکت پرچین موکت همواره بر این باور هستیم که انتخاب و خرید موکت، محصول یا خدمت نیازمند اطمینان از رعایت استانداردهای لازم در آن زمینه است، از این رو همواره تلاش کرده ایم با ارائه خدمات به بهترین شکل در این راه پیشرو باشیم. شرکت پرچین موکت به شما در خلق فضای مدرن کمک میکند. فضایی را که منجر به راحتی بیشتر و زیبایی چشم نواز است. تمام سعی ما این است که برای خلق یک متریال فوق العاده برای پوشش کف، فضایی نو،، مدرن و بهینه به شما یاری برسانیم.

 

تیم پرچین موکت برای سهولت در تصمیم گیری مشتریان خود، تیم مشاوران خبره در این زمینه را گرد هم آورده است تا مشتریان  بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی به درست ترین گزینه برای خرید برسند.

تولید کننده موکت اداری- امروزه رقابت بسیار زیادی بین شرکت های تولید کننده موکت اداری در ایران وجود دارد که تمام تلاش شان را به کار گرفته اند تا تولیداتی با استانداردهای جهانی را عرضه کنند. بدین صورت خریداران می‌توانند جدید ترین و بهترین مدل ها را خریداری کنند و از آن ها رضایت خاطر داشته باشند. تولید کنندگان تمام سعی خود را می کند تا متنوع ترین مدل های موکت های اداری را تولید کنند.

 

ویژگی موکت های اداری

 

از ویژگی های مهمی که پرچین موکت سعی میکند در یک موکت اداری بگنجاند، میتواند به موارد زیر اشاره کرد:

 

دوام و طول عمر بالا

تنوع بالای کیفیت و طرح و رنگ

نصب آسان و سریع

قابلیت بازسازی با کمترین هزینه ممکن

مناسب برای محیط های اداری پر تردد

استانداردهای معتبر و محیط زیست

مناسب برای استفاده بر روی پله ها

مهار آلودگی های صوتی

مناسب برای صندلی های چرخ دار

 

انواع موکت های اداری

 

موکت های اداری شامل موکت آداری تایل و رولی است که می توان از مهمترین آنها به موکت تایل اشاره کرد.

 

موکت تایل: یکی از جدید ترین و بهترین موکت ها موجود در بازار است. این موکت دارای طول عمر بیشتری بود و بافت آن به صورتی است که برای مکان های پر تردد و شلوغ مناسب است. این موکت معمولاً در ابعاد ۵۰ در ۵۰ سانت تولید می‌شود. شکل آن معمولا به صورت مربع یا شش ضلعی است.

 

تولید کننده موکت اداری- شرکت پرچین موکت

 

شرکت پرچین تمام سعی خود را میکند تا موکت های اداری خود را با به روز ترین طرح ها و رنگ ها را در کنار کیفیت بالا و رعایت استاندارد های جهانی تولید و به بازار عرضه کند. شرکت پرچین موکت توانسته 90 درصد رضایت کارفرمایان خود را جذب کند. برای اطلاعات بیشتر از موکت های تایل ایرانی و خارجی میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل بفرماید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.