مزایای استفاده از پمپ کارواش صنعتی

۸۴۰ بازديد

جلوگیری از خشک شدن گیاهان، زمانی که در سفر هستیم: شاید مهم­ترین دلیلی که مبدع اولین تایمر آبیاری خانگی را برآن داشت تا دست به چنین اختراعی بزند، همین مسئله بود! در حقیقت برای اینکه بتوان یک سیستم آبیاری اتوماتیک داشت باید از شیرهای برقی و کنترلر آبیاری استفاده کرد. برای این که انتخاب درستی در خرید پمپ کارواش داشته باشید نیاز است تا مقدار فشار عملیاتی و دبی مورد نیاز به درستی محاسبه گردد تا پمپ متناسب با نیاز و به صورت بهینه انتخاب شود. این وسیله، ابزاری است دیجیتال و مکانیک که آبرسانی را در هر منطقه که شما در نظر دارید انجام می دهد، بدون این که شما در آن منطقه حضور داشته باشید. حداقل فشار کاری برای این نوع تایمر 1 بار فشار و حداکثر فشار مجاز کاری 6 بار می باشد. بسته به نوع کاربردی که از تایمر انتظار دارید یکی از این گزینهها را انتخاب کنید. یکی از پر فروش ترین تجهیزات کشاورزی تایمر آبیاری است. خرید تایمر آبیاری و هوشمند سازی سیستم آبیاری یکی از اجزای زندگی بسیاری از افراد شده است. طول عمر باتری ها بستگی به برنامه ای که به تایمر آبیاری می دهید دارد. تعداد کانال این تایمر آبیاری اکوا به تعداد تک خروجی می باشد.

این دستگاه ها در قیمت پمپ کارواش صنعتی سه فاز اتومبیل ها که از نقاله های کمربند استفاده می کنند از محبوبیت بالایی برخوردار است ، زیرا نوار نقاله کمربند از چرخیدن چرخ های اتومبیل مشتری جلوگیری می کند و در نتیجه برس های صاف را برای تمیز کردن چرخ ها بی فایده می کند. برخی از شستشوی های اتومبیل دستی خشک کن های دستی را ارائه می دهند ، یک ویژگی جدید. همچنین شعاع پاشش یعنی فاصله خروج آب از نازل تا انتهای فرودآمدن آن، از مقدار حداقل تا حداکثر قابل تنظیم و کنترل می باشد. تایمرهای آبیاری در انواع و مدلهای مختلف وجود دارند که بسته به کاربرد آن، میتوانید هر کدام از آنها را استفاده کنید. انسانها چون علاقه به انجام شدن اتوماتیک کارها دارند تایمر دیجیتال آبیاری گزینه­ی مناسبی برای جایگزین کردن نیروی انسانی می­باشد. چون آب پشت تایمر راکد میماند و امکان یخزدن آن بسیار زیاد است. این تایمر آبیاری چون مکانیکی است و برد الکتریکی ندارد در مقابل نفوذ آب ایمن و ضد آب است. به این ترتیب پس از راه اندازی و قرار دادن باتری ها درون تایمر بهکو شما میتوانید دستگاه تان را تنظیم کنید و تا شروع آبیاری بعدی منتظر بمانید.

https://abniro.com/car-wash-pump/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4/
به عنوان مثال شما میتوانید تایمر را طوری برنامه ریزی کنید که پمپ سیستم مه پاش یا شیر برقی را هر 10 دقیقه 1 دقیقه روشن و خاموش کند و این رنج زمانی کاملا قابل تغییر و تنظیم میباشد . Off برای منصرف شدن از برنامه ها و خارج شدن از برنامه میتوانید استفاده کنید. این تایمر همانند سایر تایمر های معرفی شده در این نوشته برای کارکرد از دو عدد باتری قلمی برای راه اندازی کمک میگیرد. آیا میخواهید یک باغ نیم هکتاری را از راه دور کنترل کنید یا ده عدد گلدان ساده.؟ ابتدا دو عدد باتری قلمی را در پشت دستگاه، در محل مورد نظر قرار می دهید. یک برس قلم مو (همچنین به عنوان قلم مو چرخ یا برس تایر نیز شناخته می شود) شامل یک مونتاژ برس 8 فوت است که در برابر چرخ های ماشین و قسمت طوفان درب قرار می گیرد. کارواش حرفه ای “منبع غیر نقطه ای” تخلیه است که توانایی جذب این آلاینده ها را دارد ، بطور معمول در زهکشی های رهگیر ، بنابراین می توان آلودگی ها را قبل از ورود آب به سیستم های بهداشتی حذف کرد. بخش ثانویه کارواش صنعتی الکتروموتور (موتور) است که با توجه به پمپ و فشار پمپ می توان از الکتروموتور متفاوتی مانند، برتولینی ایتالیا، موتوژن تبریز، الکتروژن ، جمکو، کایجلی چینی و … 

معتبرترین فروشندگان تایمر آبیاری باغچه نمایندگانی های هستند که از طریق کشور های تولید کننده، در کشور های مختلف درحال فعالیت هستند و خدمات فروش این محصول صنعتی را انجام می دهند. 1- زمانی که احتمال برف و یخبندان می باشد تایمر را باید از شیر آب خانگی جدا کرد و در یک فضای در بسته نگهداری کرد تا از خرابی ناشی از یخ زدگی حفظ شوند. سایز شیرهای برقی نیز باید از 1 اینچ باشد تا 3 اینچ . این پمپها که تا فشار 100 با برای اینتر پمپ و فشار 110 بار برای برتولینی به صورت تک فاز می باشد و از الکتروموتور های تک فاز برای این پمپ های پیستونی استفاده می شود و برای کارواش های صنعتی با فشار بالای 100 برای اینتر و 110 بار برای برتولینی از الکتروموتور های سه فاز استفاده می گردد. استفاده از تایمر آبیاری آنالوگ، به گلخانه دارانی که به صورت مستمر پای کار هستند و هر روز به فضای سبز یا گلخانه خود سر می زنند توصیه می شود. البته با تخلیه و ذخیره سازی در فضای داخلی در فصل زمستان، لوله ها و شلنگ ها می توانند تا چندین سال دوام داشته باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.